• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Micjah

mollan nu skrev 2008-03-12 13:36:04 följande:

Kul att babytrader säljer egna sufletter till bugaboo, synd bara att dom va skitfula
    Kul idé, men usch..dom va ju jättefula!
    Lapptäcke-material nästan...
  • Micjah
    Lille Mammsen skrev 2008-03-12 14:32:40 följande:
    vart finner jag BILLIGAS en cameleon??? dvs inkl. frakt mm
    www.babytrader.eu väl??
  • Mamma Anna

mammsens:
    billigast är väl babytrader om man räknar in nykundsrabatten. Köper man en bugga är frakten gratis

• MGn

mollan nu skrev 2008-03-12 12:25:07 följande:

Handtaget ska glappa liteMGN: jag skrev till dig tidigare i tråden. Jag såg att du har en tjockare åkpåse och då blir sittdelen mycket kortare. Vi har bugaboos åkpåse och har nästan 10 cm kvar till sufletten. Förvisso är min dotter bara 83 cm men det spelar inte så stor roll tror jag. Prova utan åkpåsen en gång och se hur det ser ut då
    nu har åkpåsen åkt av, ska ut och testa vagnen igen sen.
  • trullsa

Är nu hemkommen från götet med nya geckon och jag är kär, jag älskar geckon. Har ju haft både cam och bee men tycker att geckon verkligen motsvarar mina önskemål. Dock så lutar liggdelen lite i huvud ändan vilket jag har förstått kan vara ett problem med geckon, mest sur blir jag på affären som sa att den skulle vara så och att det inte var något fel eller problem.
    Men men sittdelen ska ju på snart och då försvinner ju det problemet,sonen är ju 6 mån nu.

• Bellahhh
    trullsa skrev 2008-03-12 14:55:49 följande:
    Är nu hemkommen från götet med nya geckon och jag är kär, jag älskar geckon. Har ju haft både cam och bee men tycker att geckon verkligen motsvarar mina önskemål. Dock så lutar liggdelen lite i huvud ändan vilket jag har förstått kan vara ett problem med geckon, mest sur blir jag på affären som sa att den skulle vara så och att det inte var något fel eller problem. Men men sittdelen ska ju på snart och då försvinner ju det problemet,sonen är ju 6 mån nu.
    Köpte du på storken? Jag beställde från sthlm, simpleworld ;P Haha
    Min familj är finast
  • Lille Mammsen

Mamma Anna skrev 2008-03-12 14:40:10 följande:

mammsens:billigast är väl babytrader om man räknar in nykundsrabatten. Köper man en bugga är frakten gratis
    va blir det för ca pris för cam och gecko....ni som har koll på detta!
  • trullsa

bellah: Ja det var på storken. Köpte du har från här från sthlm? vad det bra pris på simpleworld?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13