• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    jompa skrev 2008-05-06 18:51:09 följande:
    Ska tvätta varukorgen nu och undrar om man ska tu ut bottenplattan? Nån som tvättat sin.
    Japp, det måste du!
  • Kajsan
    SmillaMilla skrev 2008-05-06 18:50:04 följande:
    Åh speacigt. Finns i bt nu.
    Tack!
  • Hannnas
    Tili skrev 2008-05-06 18:57:39 följande:
    mammsens: Tyvärr så packade jag inte upp vagnen på flygplatsen! Och eftersom jag använder en annan vagn mest så lät jag vagnen ligga kvar i transportväskan i några dagar och nu är det försent att kontakta flygbolaget.Ingen som vet om det är olika priser på Swivel hjulen eller om det är samma pris överallt (bor i Stockholm)
    i alla butiker är det samma priser iaf är väl så med alla buggaprylar...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kajsan

Jag såg NiemanMarcus vagnen dag live ivarjefall, jag tror att ägaren hänger här i tråden

• oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-06 19:22:35 följande:
    Jag såg NiemanMarcus vagnen dag live ivarjefall, jag tror att ägaren hänger här i tråden
    Snart är de väl två ägare, eller har mallan fått sin?
  • Caeruleus

Första babyn skrev 2008-05-06 18:28:15 följande:

Nån som har tips på en skötväska till Bee? Om jag har barnet mot mig är det svårt att ha en skötväska, den slår i hennes fötter!Hmm? Nån som har nåt tips?
    Jag funderar på en Skip hop saddlebag och ha den på sidan. I bildtråden finns det bild på hur det ser ut.

Kajsan - tack jag har inboxat stora lilla j och frågat vad som var svårast.
  • Fröken Småland
    myHappiness skrev 2008-05-06 18:48:09 följande:
    Men ska man inte ha nåt under? lakan,eller filt?
    Det beror på hur hög mysfaktor man vill ge sitt barn. Jag skulle använt åkpåsen i botten som extra madrass och sen en bomullsfilt eller något på den. Och så alternera fleecefiltar och bomullsfiltar (ev min favorit gallerfiltar) beroende på väder och vind. Lite mysigt skall väl junior ha, de gillar att ha det trångt och ombonat. Kolla bara i nacken så det inte blir tokvarmt.
  • Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-05-06 18:27:32 följande:
    En till fråga:Hur bäddar man i liggdelen på sensommarn till nyfödd?. Har en buggysnuggel i fleece, bugaboo åkpåse och även dunåkpåse. Kan jag ha nån av dem, eller ska man bädda med lakan, kudde och täcke?Kanske kan ha en kudde i nån av påsarna? Hur har ni gjort?
    Svårt när man ej vet hur sommaren kommer bli men Bugaboo+dun åkpåsarna skall du nog ej behöva anv. Dom små har ju svårare att hålla värmen men för varmt klädd mm är ju inte bra........ Fleece´n e nog super tex sensommar kvällarna...dom kan ju bli lite kyliga.
  • AsfaltsBlomma

Jag har haft både dash och duo och jag gillar dash bäst. Visst, locket kan vara lite i vägen när man ska öppna väskan och den hänger på handtaget men det är inget som direkt stör mig. Duon är ju högre så det är svårare att komma åt sakerna och jag tycker inte jag får plats med lika mycket i den heller. Sen fastnade jag med ALLT i kardborren. Värdelöst att stoppa ner nåt stickat där! Men på de nya så är det väl inte kardborre längre så då är ju det problemet löst.
    Vad gäller att de glider ner på handtaget så tycker jag båda är lika värdelösa på det. Men det går ju att fixa med krokar.

myHappiness skrev 2008-05-06 16:20:13 följande:
    Skip hop dash eller duo? Vad röstar ni på? Tänkte mig denim till denim topp.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13