• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • emiliasmamma

Hej hej.. Tänkte köpa en bee men ville ha lite utlåtande först. har inte hittat några vettiga forum förrän nu.

Hur är vagnen att dra upp för trappor och i skog samt sand? Om någon har erfarenhet av det.
    Butiken säger ju bara att den klarar allt. =)

Blir nog av med vår vagn imorgon så jag måste ju ha en ny=)

• Helena 82

undrar när 09orna kommer till butikerna?? Någon som vet-?

• loveliva
    emiliasmamma skrev 2008-05-06 12:45:35 följande:
    Hej hej.. Tänkte köpa en bee men ville ha lite utlåtande först. har inte hittat några vettiga forum förrän nu. Hur är vagnen att dra upp för trappor och i skog samt sand? Om någon har erfarenhet av det. Butiken säger ju bara att den klarar allt. =)Blir nog av med vår vagn imorgon så jag måste ju ha en ny=)
    tänkte precis fråga desamma Är mest nyfiken på hur den är på en sandstrand. Behöver en vagn som lillan kan ha när vi åker utomlands i sommar.
  • Fröken Småland
    Helena 82 skrev 2008-05-06 12:49:12 följande:
    undrar när 09orna kommer till butikerna?? Någon som vet-?
    Bugaboo har inga årsmodeller alls.
  • mollan nu
    emiliasmamma skrev 2008-05-06 12:45:35 följande:
    Hej hej.. Tänkte köpa en bee men ville ha lite utlåtande först. har inte hittat några vettiga forum förrän nu. Hur är vagnen att dra upp för trappor och i skog samt sand? Om någon har erfarenhet av det. Butiken säger ju bara att den klarar allt. =)Blir nog av med vår vagn imorgon så jag måste ju ha en ny=)
    vanliga "fin" trappor är inga problem, vi gick i en stentrapp som var jätteknölig i går och då var det lättare att lyfta hela vagnen med barnet i (och oj va lätt det var, bee är mycket lyftvänlig iom formen på framdelen). Sand och skog blir nog knöligt det oxå, det är ju trots allt en sulky.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • oOrosamarängerOo

Har bild, i mitt galleri eller gamla bildtråden sista sidan

havsvind skrev 2008-05-06 12:29:05 följande:
    Tack för hjälpen med parasollet! Är det någon som har en bild på liggdelen med parasoll?
  • myHappiness

Vilken av skip hop väskorna tycker ni sitter bäst på cameleon?
    Dash, duo eller expo.

Har haft alla modellerna förr, men har bara expo att prova på vagnen nu. Funderar på att byta till dash för att den är något kortare och passar bättre till liggdelen. Vad tror ni?

• oOrosamarängerOo
    myHappiness skrev 2008-05-06 13:08:10 följande:
    Vilken av skip hop väskorna tycker ni sitter bäst på cameleon?Dash, duo eller expo. Har haft alla modellerna förr, men har bara expo att prova på vagnen nu. Funderar på att byta till dash för att den är något kortare och passar bättre till liggdelen. Vad tror ni?
    Minns att nån här klagat på dashen, att den va för bred o gled ner. Men finns ju bagclips isåfall. Har bara haft duon och den sitter bra.
  • Adelisa

tack för svaren. har nästan bestämt mig nu. svart eller gul...

men var är de billigast? att be ngn hämta hem till mig från ett annat land blir nog lite svårt

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13