• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Finasteunge

Jag är lite små irriterad..
    Köpte min vagn förra söndagen på spralligabarn och när ja hade pakat upp vagnen så märker ja att ja fått vagnen med det klassiska felet med att höger sida glider upp..
    Var dit på måndagen och vissade felet och hon skulle prata med butiks ägaren hon ringde tillbaka senare på dan och ja åkte tillbaka på tisdagen för att hon ville kolla om hon/dom kunde återgärda felet men det kunde dom inte.
    hon sa att hon skulle återkomma till mig när dom hade pratat med bugaboo och hon som har hand om det här i sverige. Men har inte hört nått från dom nu på en vecka.
    Det kan väll inte ta så lång tid för dom att kolla om ja får ett nytt chassi.
    Ja vill/tänker inte betalla en vagn som de är ett fel på.

Jesper 070816
  • Mi Vida

hej alla bugaboofantaster!!
    Jag har en fråga till er. Har köpt en bugaboo cameleon till min bebbe som kommer till oss i slutet av Juni
    Nu är det så att vi ska åka upp till Norrland i några veckor i sommar och vill ju så klart ha vagnen med oss..
    Så nu undrar jag vad ni tror om flygresan..vågar vi ta med oss vagnen på flyget utan att den blir förstörd? Nån som har nåt bra tips på hur man kan packa den? Någon som har skickat den på flyget och hur gick det ?
    Vi kan ju ta tåget men det tar 16 timmar medan flyget går på 2,5 timme..
    Är glad över alla tips jag kan få!
    Tack på förhand!

• Caeruleus

Jag har inte haft någon av dem så jag kan inte säga något om funktionalitet utan bara om utseende. Och där tycker jag Daschén är snyggast.

• FL Lisa

lennan
    jag har en bugaboo och har dessutom mina föräldrar och syskon uppe i Gällivare så jag har varit upp 3 gånger med vagnen...alltså 6 flygresor. Det har aldrig varit några problem...dock har jag bugaboos resebag som jag packar den i

• Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-05-06 14:34:17 följande:
    Duntoffla... din översta kombo kör jag idag Juicevagnen ju snyyygg!!
    Visst är det härliga färger! Man blir liksom glad
    Finasteunge skrev 2008-05-06 16:24:09 följande:
    Jag är lite små irriterad.. Köpte min vagn förra söndagen på spralligabarn och när ja hade pakat upp vagnen så märker ja att ja fått vagnen med det klassiska felet med att höger sida glider upp..Var dit på måndagen och vissade felet och hon skulle prata med butiks ägaren hon ringde tillbaka senare på dan och ja åkte tillbaka på tisdagen för att hon ville kolla om hon/dom kunde återgärda felet men det kunde dom inte. hon sa att hon skulle återkomma till mig när dom hade pratat med bugaboo och hon som har hand om det här i sverige. Men har inte hört nått från dom nu på en vecka. Det kan väll inte ta så lång tid för dom att kolla om ja får ett nytt chassi. Ja vill/tänker inte betalla en vagn som de är ett fel på.
    Trist men det har ju varit lite helger nu senaste veckan. Har spralligabarn haft stängt månne?
    Älskade Noel
  • Mi Vida

FL Lisa skrev 2008-05-06 17:00:55 följande:

lennanjag har en bugaboo och har dessutom mina föräldrar och syskon uppe i Gällivare så jag har varit upp 3 gånger med vagnen...alltså 6 flygresor. Det har aldrig varit några problem...dock har jag bugaboos resebag som jag packar den i
    Jaha! Visste inte att det fanns en speciell resebag! Ska ja kolla upp Tack för svar!
  • stjernan
    myHappiness skrev 2008-05-06 13:08:10 följande:
    Vilken av skip hop väskorna tycker ni sitter bäst på cameleon?Dash, duo eller expo. Har haft alla modellerna förr, men har bara expo att prova på vagnen nu. Funderar på att byta till dash för att den är något kortare och passar bättre till liggdelen. Vad tror ni?
    Jag har en dash och den glider ned.... tror att duo sitter bättre eftersom den är smalare.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13