• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mini2007

Har en grön/ljusblå(turkos?) från xitrus. Kan försöka fixa bild om du vill?

leson76 skrev 2008-05-05 18:14:16 följande:
    Finns det någon typ av sommaråkpåse? Tycker det är jobbigt med filtar som åker ner och släpar i marken.
  • Kajsan
    mini2007 skrev 2008-05-07 01:00:13 följande:
    Har en grön/ljusblå(turkos?) från xitrus. Kan försöka fixa bild om du vill?
    Jaaa! den är jag supernyfiken på hur den ser ut!
  • Kajsan

Det var ju nån i denna eller shopoholicstråden ( minns inte ) som letade helt maniskt efter en sån ( ) och ville veta vart man kunde köpa den.
    Vart har du köpt din?

• mini2007

Det va jag *flinar*
    Hittade den på fågel blå i malmö. Det var där jag hade blivit kär i den, men tyckte att den var dyr, ville hitta på rea. Men den fanns _ingenstans_ på nätet, inte ens egna hemsidan!

• WilliamNellyJamie
    thj skrev 2008-05-06 22:44:43 följande:
    Måste fråga igen,men det är inte av oss vaa??Hittar inget mail hos oss,men vill vara 100% säker..Kram
    Nej, absolut inte jag har köpt på butik iStockholms omr. köpte top klädseln hos er....men den är det ju inget fel på
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Azel
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 06:49:53 följande:
    Nej, absolut inte jag har köpt på butik iStockholms omr. köpte top klädseln hos er....men den är det ju inget fel på
    Har du fortfarande inte fått hjälp? :-0
  • WilliamNellyJamie

har i alla fall bestämt mig för att sy egna sittdynor för den som jag har är fin men kan göra det själv, gäller bara hitta tiden......

har ju ditten datten att gå efter skulle beställt men hon har inte de färger jag vill ha och tar inte emot tyger till min förvåning!!!

så i stället för att beställa ett gäng som jag hade tänkt samt mina vänner, så gör jag det själ har beställt moln tyget i den färgen jag vill ha så jag kan matcha sufletten samt har köpt tyger från samma ställe som hon har, som jag nämde i går Stoff och stil!!!!

samt ska sätta på plast nertill så inte sittdynan blir förstörd och gör den lite mer tålig med plastfrotte i så om det kommer vätska på den så blir inte stoppningen förstörd

• WilliamNellyJamie
    Azel skrev 2008-05-07 06:56:02 följande:
    Har du fortfarande inte fått hjälp? :-0
    nej!!! var i butiken i torsdags och ingen har hört av sig från butiken......jag trodde ju att sånt skulle gå undan....ska ringa i dag och fråga varför och är det bugaboo som inte hört av sig till dom så ringer jag dom oxå.

det är vid sådana tillfällen man ångrar vart man köpt vagnen
  • Azel
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 07:06:08 följande:
    nej!!! var i butiken i torsdags och ingen har hört av sig från butiken......jag trodde ju att sånt skulle gå undan....ska ringa i dag och fråga varför och är det bugaboo som inte hört av sig till dom så ringer jag dom oxå.det är vid sådana tillfällen man ångrar vart man köpt vagnen
    Vad irriterande
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13