• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Trojka
    Kajsan skrev 2008-05-10 19:54:57 följande:
    Man kan ALDRIG ha för lite rosa
    Alldeles riktigt!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-05-10 19:54:57 följande:
    Man kan ALDRIG ha för lite rosa
    Eller för mycket kanske...vad är det jag säger egentligen?
  • SmillaMilla

Åh vad jag blev nöjd med det rosa parasollet. Så snyggt och sitter sååå bra på vagnen. Parasoller har inte varit så populära i denna här familjen. Ligger bild i bt

• Kajsan
    SmillaMilla skrev 2008-05-10 19:59:04 följande:
    Åh vad jag blev nöjd med det rosa parasollet. Så snyggt och sitter sååå bra på vagnen. Parasoller har inte varit så populära i denna här familjen. Ligger bild i bt
    Ja det var skitsnyggt! Nu vill jag också ha rosa parasoll till min katvigsuflett! Fast jag har just beställt ett brunt....Passar nog det med!
  • Trojka
    Kajsan skrev 2008-05-10 19:58:01 följande:
    Eller för mycket kanske...vad är det jag säger egentligen?
    Ha ha ha! Tänkte inte ens på det förrän nu. Amningshjärnan är lite trög.
    Riktigt najs!
  • Lourdes

Någon som haft problem med Beens broms?

Bromsen har funkat fin fint fram tills idag när jag åkte buss och vagnen gled runt hela resan, oerhört irriterande! Någon med samma problem?
  • bennysson

Hej alla, behöver lite proffstips här

Ang GECKO:
    passar de nya foamhjulen som man kan köpa separat på Geckon också? skulle vilja byta ut luftdäcken mot punkteringsfria...

Ang BEE:
    jag har kommit på att jag nog behöver en BEE också som komplement, ska bara övertala mannen. men har några frågor..

1. måste man ha babynestet om man ska ha den till en nyfödd (han kommer vara ca 2 månader när vi köper, om vi köper) eller kan man ha den i fullt liggläge och han honom liggande där i utan babynestet? tänkte det kanske blir varmt.... det är ju sommar?

2. hur är den att köra jämfört med cameleon/gecko? tycker min gecko kan vara lite knepig på typ grus och gräs...

3. är den så smidig som den verkar?

• LillaMiss Piggy
    mamma2003 skrev 2008-05-10 16:01:58 följande:
    Du får tjata hur mycket du vill . Tror dock inte att någon här har svaret på din fråga, vi har inte haft någon god erfarenhet av Ping-pong pga diverse strul. De flesta beställer från www.babytrader.eu. Men inte lösa klädslar, då blir det antagligen dyrare än om man köper här hemma eftersom frakten kostar rätt mycket. Går att fynda begagnat också. Igår fick jag hem en varukorg, en sittdelsbas och en liggdelsbas inkl madrass, botten och skenor. Allt i superfint skick och kalaset gick på löjliga700:-. Men jag hade tur, normalt andrahandsvärde är 60-75 % av nyvärdet beroende på skick.
    Tack för svar!! HAr själv beställt vagn från BT men tänkte kolla om man kommer billigare undan genom PP. Ska beställa /köpa en röd liggdel och sittdel. Har letat begagnat men inte hittat nåt än 
  • Kajsan
    bennysson skrev 2008-05-10 20:30:56 följande:
    .Ang BEE:jag har kommit på att jag nog behöver en BEE också som komplement, ska bara övertala mannen. men har några frågor..1. måste man ha babynestet om man ska ha den till en nyfödd (han kommer vara ca 2 månader när vi köper, om vi köper) eller kan man ha den i fullt liggläge och han honom liggande där i utan babynestet? tänkte det kanske blir varmt.... det är ju sommar?2.
    Jag har min 2 månaders i en Phil och Teds mjuklift däri.
    Nu börjar hon växa ur den så jag ska sy en skön dyna att ha henne på direkt i Been.
    Babynestet är ju som en mjuklift trångt och varmt på sommaren, och babynestet är ett onödigt köp enligt mig.
    Dessutom har den ju inga bärhandtag som mjukliftar har.
  • oOrosamarängerOo

Haha, ja råååsa kan man aldrig ha för mycket av

Så snygg din katvigsuflett är *avundsjuk*
    Kajsan skrev 2008-05-10 20:53:06 följande:
    Jag har min 2 månaders i en Phil och Teds mjuklift däri.Nu börjar hon växa ur den så jag ska sy en skön dyna att ha henne på direkt i Been.Babynestet är ju som en mjuklift trångt och varmt på sommaren, och babynestet är ett onödigt köp enligt mig.Dessutom har den ju inga bärhandtag som mjukliftar har.
    Växa ur vid 2mån?? Hur lång är hon?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13