• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • fröken ida

Haha Det som gör mig glad gör henne glad

fröken ida skrev 2008-05-09 22:49:57 följande:

Nu har jag beställt en solsuflett i offwhite canvas för 200 kronor till min sambos mormor i USA. Även fast den kanske inte är så bra så kostade den ju typ ingenting.
  • Azel
    trullsa skrev 2008-05-10 08:04:42 följande:
    Nja vissa dagar när det är varmt men blåser lite kallt i luften. Min son på 8 mån är så sjukt känslig, han blir superlätt förkyld och sist (förra veckan) gick det både ut i öronen och vart lunginflammation så nu har jag blivit supernojjig .
    Jaha, men då kan jag förstå. Stakare
  • Caeruleus

Hoppas på lite smakråd....funderar på Dittenodattens dyna i det svartblommiga Marimecko-tyget och till det den silvriga solsufletten. Vad tycker ni, blir det snyggt?

• Azel
    Caeruleus skrev 2008-05-10 08:10:22 följande:
    Jag tänkte köpa en begagnad åkpåse på måndag. Tycker att det verkar mycket smidigare än att ha en massa kläder på lillen. Hur varm är den egentligen...tokvarm?
    Alltså jag hade mi i vintras, men väldigt lite kläder under den. DEn är varm även om den är ganska tunn.
  • Azel
    Caeruleus skrev 2008-05-10 08:36:58 följande:
    Hoppas på lite smakråd....funderar på Dittenodattens dyna i det svartblommiga Marimecko-tyget och till det den silvriga solsufletten. Vad tycker ni, blir det snyggt?
    Ja det tror jag. Jag ska ha den med röda blommor
  • Duntoffla
    Azel skrev 2008-05-10 08:38:07 följande:
    Alltså jag hade mi i vintras, men väldigt lite kläder under den. DEn är varm även om den är ganska tunn.
    Låter superfint tycker jag! God morgon förresten
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo
    trullsa skrev 2008-05-10 07:33:53 följande:
    O hjälp vad har jag gjort, jag sålde min gecko igår, jag älskade den men är så sugen på en bee IGEN. Snacka om tvångsmässigt beteende. Så jag ska åka och köpa en bee idag- superlycklig.Jag vet att jag kommer ångra denna affär i vinter då vill man nog ha en "riktig" vagn igen, men den dagen den sorgen.Ska jag ta svart bee igen (alla mina vagnar har varit svarta) eller en gul, är så sugen på en.NÄR KAN MAN BÖRJA KÖPA LÖSA SUFFLETTER TILL BEE?
    Kanske dax att testa ny fär då khaki?
  • Sundri

Hej!
    Jag tänkte rådfråga er för jag siter och tittar på vagnar,

en Cameleon är det jag ska ha.

OCH min fråga är om ni skulle välja att ha alla tillbehör ex åkpåse, skötväska och mm i bugaboo eller ha typ lodger bunker åkpåse, ngn annan skötväska, filt osv till den...

Vad tycker ni?

Vad blir bäst?

Vad är den ultimata kombinationen av saker till vagnen?

Tacksam för svar av er proffs
    Ha det bra så länge!

• Caeruleus

Khaki är inte dum inte...men jag valde svart då det är snäppet lättare att matcha dynor, filtar etc. Fast nu är jag ju iofs inne på att köpa sommarsufletten

• Iddah
    Caeruleus skrev 2008-05-10 10:12:37 följande:
    Khaki är inte dum inte...men jag valde svart då det är snäppet lättare att matcha dynor, filtar etc. Fast nu är jag ju iofs inne på att köpa sommarsufletten
    Måste säga att sommarsufletten e super bra. Håller solen borta o fläktar. E rätt snygg på dessutom. Tyckte den såg ful ut ända till den åkte på
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13