• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trullsa

Kajsan: Tack för hänvisningen till kidzshop när det gällde bee suffletter, var in och beställde två.

• Kajsan
    trullsa skrev 2008-05-10 22:45:47 följande:
    Kajsan: Tack för hänvisningen till kidzshop när det gällde bee suffletter, var in och beställde två.
    Vilka färger blev det? *Nyfiken*
  • madebyinferno
    trullsa skrev 2008-05-10 07:33:53 följande:
    O hjälp vad har jag gjort, jag sålde min gecko igår, jag älskade den men är så sugen på en bee IGEN. Snacka om tvångsmässigt beteende. Så jag ska åka och köpa en bee idag- superlycklig.Jag vet att jag kommer ångra denna affär i vinter då vill man nog ha en "riktig" vagn igen, men den dagen den sorgen.Ska jag ta svart bee igen (alla mina vagnar har varit svarta) eller en gul, är så sugen på en.NÄR KAN MAN BÖRJA KÖPA LÖSA SUFFLETTER TILL BEE?
    Enda nackkdelen med den gula tycker jag, är att det blir väldigt ljust inne i vagnen och den drar till sig rapsbaggar i massor iaf här på västkusten har bytt till kakhi och den bara älskar jag
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • trullsa

ÅH jag är så glad över min nya bee. Det vart en röd som jag köpte av en tjej här i tråden, så Tina p, den är jättefin som ny. Med min snygga 70-tals dyna så är den så snygg,ska lägga ut bilder i morgon. Har också beställt en svart och en gul sufflett att byta med.

• trullsa

Jag glömde säga att det var ett superkap. Ny bee använd 4ggr med åkpåse för 3800, är så nöjd!!
    Tack tina p.

• trullsa

Förresten så mejlade jag babytrader för att kolla om dom har nya filten, men dom förstod inte alls vad jag menade, dom hävdade att bugaboo inte alls har nån ny microfleece filt. Ja ja dom har väl inte fått den infon än då.

• hexkex

Bennysson- jag har nyligen köpt en Bee som extra-/resevagn till min son på snart 3 månader och är verkligen supernöjd med den! Jag tycker att den går kanon i stan men är ingen vagn för terrängkörning...

Angående babynest så har jag det. Jag tycker det funkar bra och det blir mysigt och ombonat. Det är mjukt och härligt och nu när det är varmt kan man ta bort översidan så att det bara fungerar som en dyna. Annars tycker jag att sätet är för hårt för en så liten bebis, någon form av dyna är nog bra att skaffa.

• Lourdes
    mallan brallan skrev 2008-05-10 22:25:35 följande:
    Lourdes: Jag har hört att det där med bromsen har varit ett relativt vanligt problem. Steffo Trish här på FL har oxå en defekt broms. (tror hon stavar så)
    Tack för svaret!
    Ingen mer som har problem med Beens broms?
  • mallan brallan

Kajsan,  du är ju klok som en bok!
    klart jag går back, hade jag inte ens en tanke på.
    Har du något humm om vad den kostar??

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-10 23:04:26 följande:

Kajsan,  du är ju klok som en bok!klart jag går back, hade jag inte ens en tanke på.Har du något humm om vad den kostar??
    Från Kiwikid kostar den typ 800 med frakt, 1000 i sverige.
    Between kostar 850 här och finns inte på kiwikid.( Handlar alltid skötväskor därifrån)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13