• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-09 23:10:41 följande:
    Nej
    martina78 skrev 2008-05-09 23:10:41 följande:
    Hehehe, finns risk att det blir jag då ska bara gå igenom finanserna först...
    Nej, tyvärr hade de inte inne
  • trullsa

O hjälp vad har jag gjort, jag sålde min gecko igår, jag älskade den men är så sugen på en bee IGEN. Snacka om tvångsmässigt beteende. Så jag ska åka och köpa en bee idag- superlycklig.
    Jag vet att jag kommer ångra denna affär i vinter då vill man nog ha en "riktig" vagn igen, men den dagen den sorgen.
    Ska jag ta svart bee igen (alla mina vagnar har varit svarta) eller en gul, är så sugen på en.

NÄR KAN MAN BÖRJA KÖPA LÖSA SUFFLETTER TILL BEE?

• trullsa

Jag vill ha den nya filten, hade varit perfekt nu- åkpåsen lite för tjock men man behöver en liten filt.
    Nån expert som vet om den kommer till sverige?
    Kanske man ska beställa den från usa.

• Azel
    trullsa skrev 2008-05-10 07:50:52 följande:
    Jag vill ha den nya filten, hade varit perfekt nu- åkpåsen lite för tjock men man behöver en liten filt.Nån expert som vet om den kommer till sverige? Kanske man ska beställa den från usa.
    Har ni fortfarande åkpåse? Oj då, min tjej har samma kläder som jag har typ med en kanske tunn tröja över och filt om den behövs
  • trullsa

Nja vissa dagar när det är varmt men blåser lite kallt i luften. Min son på 8 mån är så sjukt känslig, han blir superlätt förkyld och sist (förra veckan) gick det både ut i öronen och vart lunginflammation så nu har jag blivit supernojjig .

Azel skrev 2008-05-10 07:54:26 följande:
    Har ni fortfarande åkpåse? Oj då, min tjej har samma kläder som jag har typ med en kanske tunn tröja över och filt om den behövs
  • Caeruleus

Jag tänkte köpa en begagnad åkpåse på måndag. Tycker att det verkar mycket smidigare än att ha en massa kläder på lillen. Hur varm är den egentligen...tokvarm?

• Ms Kanga

TinaP: inga annonser på tråden, anmäl dig själv så vi inte blir av med den

• TinaP

Ohhh sorry....jag är ny på det här... hur gör jag?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13