• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    joasia skrev 2008-05-11 19:09:50 följande:
    hur ar era bromsar pa buggan? min borjade rulla lite pa tunnelbanan harodagen- inte alls kul i borjan tog den redan nar man hade dragit at den lite, nu ar det bara det nedersta laget som galler (fast det tror jag beror pa vajjern, eller hur?)
    Man spänner buggans broms på samma sätt som en cykelbroms. Så om du kan själv lr känner ngn som kan cyklar så är det fixat i ett nafs.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2008-05-11 19:52:03 följande:
    Inge illa menat men efter att läst där själv så kliar jag mig i huvudet!! Svårt att tro att Bugaboo skulle sälja något som typ e "skit" Därför valde "jag" att själv prova...kan ju inte va sämre en inge alls!
    Skriver jag att det är skit? Att det inte funkar?
    Nej, jag säger det är oklara uppgifter
    För om man vill "prova" med sitt barn så bör man veta vad 65 % motsvarar. Och efter att ha varit i ett flertal butiker där expediter menat att det var UPF 50 (eller tom UPF65 -s om inte finns ) så tyckte jag det var dags för en förklaring. Därav inlägget i bloggen.

Hudcancer har ökat 6-faldigt i Sverige sedan chartersemestrarna började. Och man ser tydliga samband mellan tidig exponering för sol och m melanom. Nutidens "thailandssemestrar ser man inte effekterna av än men forskarna fruktar att de kommer se ytterligare en ökning.
    Dessutom har förutsättningarna ändrats iom ozonskiktets nedbrytning.
    Man kan inte skylla på att vi överlevde barndomen mha solhatt

Nu ska jag sluta leka domedagsprofet och återgå till mitt portvin och biscotti.
    Lev väl - även ute
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • trullsa

Hjälp. Var sitter lappen med serienr på bee. Har kollat hela vagnen hittar inte.

• kristinaa75
    Shoegirl skrev 2008-05-11 20:19:42 följande:
    Skriver jag att det är skit? Att det inte funkar?Nej, jag säger det är oklara uppgifter För om man vill "prova" med sitt barn så bör man veta vad 65 % motsvarar. Och efter att ha varit i ett flertal butiker där expediter menat att det var UPF 50 (eller tom UPF65 -s om inte finns ) så tyckte jag det var dags för en förklaring. Därav inlägget i bloggen.Hudcancer har ökat 6-faldigt i Sverige sedan chartersemestrarna började. Och man ser tydliga samband mellan tidig exponering för sol och m melanom. Nutidens "thailandssemestrar ser man inte effekterna av än men forskarna fruktar att de kommer se ytterligare en ökning. Dessutom har förutsättningarna ändrats iom ozonskiktets nedbrytning. Man kan inte skylla på att vi överlevde barndomen mha solhatt Nu ska jag sluta leka domedagsprofet och återgå till mitt portvin och biscotti. Lev väl - även ute
    Jag beställde UV-skyddet men skickade tillbaks det direkt! Krångligt att sätta fast och vill man inte ha hela sufletten uppdragen ( min dotter gillar inte att inte kunna se ut så det går inte) så kan man bara använda det i liggande läge. Skulle inte rekomendera det.
  • mallan brallan

Ånej, nu blev jag återigen sådär nojjig över bebisen å solen...

• Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-05-11 20:41:52 följande:
    Jag vet... Det blir albino-style i år igen .
  • Fröken Småland
    Liam o Engla skrev 2008-05-11 20:47:49 följande:
    måste bara skriva att jag såg en helVIT frog idag på skansen .-D
    Med gubbar på? Då var det antagligen Stargirl du såg med hennes Bas Koster-bugga. Den är coooool...
  • trullsa

snälla nån snabbt var sitter serialnr på bee??
    Hittar andra siffror men inget som det står serial på

• Senap
    mallan brallan skrev 2008-05-11 20:41:52 följande:
    F'låt! Det var inte meningen.
    Skugga är bra. Solskyddsdräkt och parasoll också.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13