• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Trojka
    Kajsan skrev 2008-05-11 21:45:43 följande:
    I Usa...jag vet inte vilken butik där som fått in och skickar till sverige dock.Nån som vet? Fru Indosaurie?
    Men va? Men den kommer väl till Sverige?
  • trullsa

Jag vill så gärna ha microfleece filten, kanske man ska beställa från usa. Vad ligger frakten på till sverige, nån som vet?

• Kajsan
    trullsa skrev 2008-05-11 21:56:11 följande:
    Jag vill så gärna ha microfleece filten, kanske man ska beställa från usa. Vad ligger frakten på till sverige, nån som vet?
    Det beror ju på vart du beställer ifrån, och det står ju isåfall på hemsidan.
    Nån som vet vart man kan köpa microfleecen? Det är ju inte lätt att hitta shoppar som skickar Bugaboo hit
  • trullsa

Neiman Marcus skickar väl? Dom har dom iallafall.

Kajsan skrev 2008-05-11 22:01:44 följande:
    Det beror ju på vart du beställer ifrån, och det står ju isåfall på hemsidan.Nån som vet vart man kan köpa microfleecen? Det är ju inte lätt att hitta shoppar som skickar Bugaboo hit
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-05-11 21:45:43 följande:
    I Usa...jag vet inte vilken butik där som fått in och skickar till sverige dock.Nån som vet? Fru Indosaurie?
    mallan brallan skrev 2008-05-11 21:51:54 följande:
    NeimanMarcus kanske?
    japp www.neimanmarcus.se beställde jag ifrån.
    Köpte en cam + extra top och en bee och betalade runt 100 dollar i frakt och avgift men det hade jag säkert kunnat pruta bort om jag hade orkat Cool
    Men dom har inte så mkt inne nu, det mesta kommer i slutet av maj och är komplicerat att ens hitta på hemsidan, man måste gå nån bakväg..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • ami

Men alltså.. fattar inte varför microfleecefilten INTE skulle säljas i Sverige? Kanske som med solsufletterna i andra färger.. kommer hit så småningom?

• trullsa

Ja,jag vet.Men om man går in på bugaboo.com och sen på online återförsäljare för usa och sen neimanmarcus, så kommer man rätt.

• Fru Indosaurie

Det är ju bra att man kan chatta direkt med dom iaf däremot verkar vissa där knappt veta vad en bugaboo är Fundersam

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-05-11 21:17:06 följande:
    Undrar om lilltjejen skulle acceptera att jag stängde in henne under ett sånt där solskydd..verkar ju praktiskt vissserligen...hrmNågon som testat?
    Jag är inte heller säker på att Noel skulle gilla det. De är verkligen ugly men kanske bra. Hur är UV-filtarna? Finns det någon som är lite mer "transparent" om ni förstår vad jag menar?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-11 22:06:23 följande:
    japp www.neimanmarcus.se beställde jag ifrån.Köpte en cam + extra top och en bee och betalade runt 100 dollar i frakt och avgift men det hade jag säkert kunnat pruta bort om jag hade orkat Men dom har inte så mkt inne nu, det mesta kommer i slutet av maj och är komplicerat att ens hitta på hemsidan, man måste gå nån bakväg..
    Ska nog vara .com va?
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13