• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    supermami skrev 2008-05-12 10:37:02 följande:
    Ingen som vet?
    Tror inga färger/tyger (gäller alla märken) är 100% tåliga imot solblekningar!! Jag skyddar alltid suffleletten med tex lakan/filt när man tex är på badstaranden mfl.
  • Adelisa

Miss geisha skrev 2008-05-12 11:13:07 följande:

HJÄLP!Jag är nybliven Bee-ägare!Ser i blid tråderna om div tillbehör och olika sufletter mm var får man tag på sufletterna?Ditten och datten har jag hittat (fiina saker) men finns det några mer sittdynor som funkar?
    OTH´s dynor
  • supermami
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 11:19:03 följande:
    Tror inga färger/tyger (gäller alla märken) är 100% tåliga imot solblekningar!! Jag skyddar alltid suffleletten med tex lakan/filt när man tex är på badstaranden mfl.
    Sa en brun solsufflet i canvas borde klara sig aven i spanien med en filt over
  • hallonsoda0

Användar man liggdelslocket på sommaren? känns som att det skulle bli supervarmt med det på vagnen, eller? Har bf 11 juni så vi kommer ju att ha en nyfödd på sommaren.

• oOrosamarängerOo
    hallonsoda0 skrev 2008-05-12 12:01:18 följande:
    Användar man liggdelslocket på sommaren? känns som att det skulle bli supervarmt med det på vagnen, eller? Har bf 11 juni så vi kommer ju att ha en nyfödd på sommaren.
    Det funkar ju som ett vindskydd oxå, så bra för blåsigare dagar eller kyligare kvällar tycker jag. ´Sedan om solen ligger på blir det faktiskt mindre varmt i vagnen med locket på, annars är det lätt att bara vika åt sidan, så som jah har på bilden i bildtråden inlägg 17.
  • mammatill2härligavildar

Försöker igen med samma fråga;)

Hur har ni bäddat åt era bebisar i liggdelen?

Funderar på om man ska ha täcke och sånt i sommar eller bara underlakan o filt. På vintern har man väl bara åkpåsen?
    Har man kudde i vagnen?

• medea08

Jag har madrass, plastad frotté (för eventuella läkage) samt ett vanligt underlakan. Nu när det har varit så varmt har Vilhelm legat utan något över sig, eller eventuellt en tunn bomullsfilt. Är det svalare så blir det bomullsfilt + en stickad filt samt en lite mer välklädd bebis. BVC brukar rekommendera kudde, men det tycker jag varierar en del... Vissa år ska barnen ha kudde, andra år ska de inte det.

Mållgan skrev 2008-05-12 13:34:34 följande:
    Försöker igen med samma fråga;)Hur har ni bäddat åt era bebisar i liggdelen?Funderar på om man ska ha täcke och sånt i sommar eller bara underlakan o filt. På vintern har man väl bara åkpåsen?Har man kudde i vagnen?
  • Noiis

Jag har en bugaboo gecko, finns de nån som vet om man kan köpa ny klädsel till den? Funderade annars på att vara lite händig och sy själv ;) men de skulle vara skönt att kunna vara lite "lat" och köpa en ny klädsel.

• Emmsan

hej hej experter :) vad är ett normal pris för en begagnad cam? e ny på detta o vill ju inte bet ett överpris? ägde en frog som åkte ut lika kvickt som den kom in men nu har jag blivit övertalad att camen ska va bättre så skam den som ger sej jag MÅSTE ju bara prova en ggn till o se om den e så uuunderbar alla säger

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13