• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-05-13 12:32:40 följande:
    Du kan ju köpa basklädseln i svart och sedan två bugaboo suflettspännen och bågar45 :-st
    och sedan en cam suflettvad har du tänkt dig för?Sittdel tror jag kostar 620-640:-till gecko varukorgen 275:- om jag minns det rättsuflett 385:-uvskydd 165:-Kramizz  
    jaha! så jag kan köra Cam suffletter på min Gecko om jag köper de där bågarna mm? hur många bågar & spännare behövs? pris på allt?
  • Tiger07

Hej allihopa,

Är oxå ny på denna sida. Jag o sambon har bestämt oss att det blir en Bugaboo Cameleon. Har hittat en på nätet som vi ska titta på ikväll o är det fin så kommer vi att köpa den. Nu till min fråga som är väldigt lik den från "Sweetsugar". Ska köpa en beggad vagn och undrar ifall ni kan ge mig lite tips på vad jag ska kolla efter när man köper en använd vagn.
    Kan man använda adaptrar för att sätta dit en bilbarnstol på en Bugaboo från -05?

Tack på förhand

• thj
    Lille Mammsen skrev 2008-05-13 12:45:19 följande:
    jaha! så jag kan köra Cam suffletter på min Gecko om jag köper de där bågarna mm? hur många bågar & spännare behövs? pris på allt?
    Hej!
    jo det ska nog funka(kan kolla det först,men jag tror det)..
    Det som behövs är 2 bågar 45:-stoch 2 suflettfästen också de 45:- st.. så 180:- tillsammans..
    ska kolla imorgon om det funkar till 100%..

Kram
    Tiger07 skrev 2008-05-13 13:05:41 följande:
    Hej allihopa, Är oxå ny på denna sida. Jag o sambon har bestämt oss att det blir en Bugaboo Cameleon. Har hittat en på nätet som vi ska titta på ikväll o är det fin så kommer vi att köpa den. Nu till min fråga som är väldigt lik den från "Sweetsugar". Ska köpa en beggad vagn och undrar ifall ni kan ge mig lite tips på vad jag ska kolla efter när man köper en använd vagn. Kan man använda adaptrar för att sätta dit en bilbarnstol på en Bugaboo från -05? Tack på förhand
    Det unkar med adapter till 05 också
  • Ms Kanga

thj: kommer buggafiltarna i juli samtidigt som de nya suflettfärgerna?

• Tiger07

Det unkar med adapter till 05 också

Tack snälla för ett snabbt svar

Ser fram emot att åka o köpa vagn idag. Äntligen får jag börja "bebisboa" lite

• lillskruttett

Hej igen!
    Vågar man tvätta åkpåsen?.. Vet att det ska gå men vågar inte riktigt.. Grader? Sköljmedel?...

• Lille Mammsen
    lillskruttett skrev 2008-05-13 14:22:08 följande:
    Hej igen!Vågar man tvätta åkpåsen?.. Vet att det ska gå men vågar inte riktigt.. Grader? Sköljmedel?...
    Borde väl gå! Typ fin tvätt UTAN sköljmedel...brukar det väl vara typ! Så tvättar jag mina OTH åkpåsar iallafall! Enzymfritt (heter/stavas det så?)tvättmedel (är väl alla??) Själv har jag börjat tvätta min div vagnstillbehör med Galltvål=SUPER!
  • ninni79

Ingen här som känner för att svara på mina frågor??

ninni79 skrev 2008-05-12 21:35:41 följande:
    Fick min superfina cam från babytrader i dag och jag är verkligen sååå nöjd med vagnen MEN... det verkar som om jag också fått ett handtag som glider litegrann när jag drar i det. Nu till mitt stora dilemma, är det någon idé att reklamera chassit nu? Det verkar ju som om de nya de skicka ut har samma problem. Ska jag hellre vänta tills bugaboo fixat till problemet (om de nu tänker göra det någon gång) och reklamera det då istället?Sen har jag en annan fråga till er som reklamerat, måste ni skicka in ert chassi i väntan på ett nytt eller kan ni fortsätta att använda vagnen undertiden som ni väntar på det som kommer som utbytes chassi?Nu när jag fått tag på min pärla så vill jag köra med den varje dag
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-13 11:56:18 följande:
    Sufflett: JAAAA!!!! Väger inte många gram.Sittdelsfleecen behöver du inte ha, den är ju mest för pynt . Men canvas är också svettigt, jag stoppar alltid in en liten bomullsfilt under huvudet när han sover. UV-filt har jag också alltid som man kan breda ut över vagnen när de sover bl a. Sen skulle jag faktiskt inte åka utan parasoll, men det är klart att man klarar sig utan.
     Får jag fråga var du köpt din UV-filt? Finns den på nätet någonstans? *gillar paket i lådan*
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13