• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-13 19:56:03 följande:
    Okay...inboxade precis dej Du får ge mej lite råd.
    Inboxade tillbaka. Och rörde till det ännu mer
    Älskade Noel
  • AnniPanni
    jessica1979 skrev 2008-05-13 19:45:46 följande:
    Jaha, sitter det på ramen alltså? Liggdel ska jag montera, ska remmarna ner i fickorna där på mitten då kanske? Som jag också undrade lite över vad dom var till. Annars är det bara att spänna på bastyget så hårt man kan eller?
    Jepp precis så är det . Remmarna ska i fickorna på sidan av liggdelen. Det är bara att spänna på med börja på ena sidan första o spänn kardborren i mitten (plastskenan ska sitta kvar) och spänn sen de två brevid, gör samma på andra sidan och spänn sen resten.
  • fröken ida
    hexkex skrev 2008-05-13 19:16:13 följande:
    mammasens - Linköping
    Säljer de Bugaboo i Linköping? Det var en överaskning. Har de börjat med det nu? Jäklar. Det var ju min affärsidé att börja sälja Bugaboo här.
  • fröken ida

hexkex
    Nu förstår jag vem du är. Vad glad jag blir över att du är tillbaka

• emiliasmamma
    martina78 skrev 2008-05-12 20:11:38 följande:
    Har en prickig med vit botten i fleece (bild i galleriet) helt nyköpt på babyhuset i varberg - skulle bara rita av den
    Okej. Hittar inga i hbg. kostar den också 499 som de gör här? Kna man beställa dem via nätet?
  • jessica1979
    AnniPanni skrev 2008-05-13 20:10:24 följande:
    Jepp precis så är det . Remmarna ska i fickorna på sidan av liggdelen. Det är bara att spänna på med börja på ena sidan första o spänn kardborren i mitten (plastskenan ska sitta kvar) och spänn sen de två brevid, gör samma på andra sidan och spänn sen resten.
    Tack för hjälpen!

Har fått ihop vagnen nu och tyvärr insett att chassit har samma problem som så många andra, att handtaget släpper på höger sidan Så nu är det bara till att maila Babytrader på en gång. Är det nåt speciellt som ska mailas med som de behöver? Nån som hört nåt mer om det görs nåt åt det här problemet? Vill inte få problemchassi efter problemchassi känner jag.
  • AnniPanni
    jessica1979 skrev 2008-05-13 21:01:40 följande:
    Tack för hjälpen!Har fått ihop vagnen nu och tyvärr insett att chassit har samma problem som så många andra, att handtaget släpper på höger sidan Så nu är det bara till att maila Babytrader på en gång. Är det nåt speciellt som ska mailas med som de behöver? Nån som hört nåt mer om det görs nåt åt det här problemet? Vill inte få problemchassi efter problemchassi känner jag.
    De vill ha ditt serienummer (finns på en klisterlapp på mittpinnen). Jag väntar fortfarande på mitt, var typ en månad sen jag reklamerade och babytrader har inga bra svar att ge än. Bara att vänta vidare.. nu funkar iof chassit ändå men det är himla irriterande *suck*
  • jessica1979
    AnniPanni skrev 2008-05-13 21:05:51 följande:
    De vill ha ditt serienummer (finns på en klisterlapp på mittpinnen). Jag väntar fortfarande på mitt, var typ en månad sen jag reklamerade och babytrader har inga bra svar att ge än. Bara att vänta vidare.. nu funkar iof chassit ändå men det är himla irriterande *suck*
    Ok, tack. Jag fattar inte att inte Bugaboo gör nåt åt det. Jag såg att mitt chassi är tillverkat Mars -08 och det är ju väldigt nytt mot många jag sett här. Känns som de borde vetat om problemet sen betydligt längre tillbaks än så.
  • jessica1979

En till liten fråga...Nån som har nåt tips på hur man får sufletten riktigt slät? Kan man spraya med vatten kanske, kan det göra att rynkor och veck slätar ut sig tro?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13