• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • hexkex

Fröken Ida - hej igen

Jo, babyproffsen i Linköping har bee men inte de andra bugaboomodellerna.

• fröken ida

Aha. Då var det onödigt att vi drog till Norrköping förra helgen för att spana in Bee. Vi hade också tänkt köpa en med det blev en Cameleon tillsist. Köpte ni er i Norrköping?

hexkex skrev 2008-05-13 21:24:21 följande:
    Fröken Ida - hej igen Jo, babyproffsen i Linköping har bee men inte de andra bugaboomodellerna.
  • hexkex

ida - nepp, på kidzshop. Men idag slog jag till på en transportväska på babyproffsen (fast jag egentligen åkte dit för att köpa solskydd) eftersom vi snart ska ut och flyga. Har ni köpt bee?

• fröken ida

hexkex
    Nope det blev en Cameleon. Vi var inne på Bee först men vi ville ha en rejälare vagn. Vi har beställt den från USA och där reade de ut Cameleon så det blev nästan ingen skilland i pris heller.

Är du nöjd med din vagn? Jag har en Brio nu som jag helt tröttnat på. Den är för klumpig att ha inne istan

• Ullis B

ängeln83:
    har precis beställt en cameleon utan liggdel av BT men har inte fått någon slutnota än. Betalade med USD så priset blir en aning billigare. Ska bli intressant och se hur allt blir.

• hexkex

Ida - kul med en cameleon! Vi hade absolut velat ha en cameleon ifall vi bott i stan. Här hemma har vi en Carena med lufthjul som funkar kanon för promenader längs kanalbanken och på skogsstigar. Men i stan är den ju inte ett dugg kul så vi letade efter en smidig shopping- och resevagn. Bee är verkligen toppen för dessa ändamål och vi är verkligen supernöjda! Att den utöver att vara smidig att fälla ihop, lätt och lättmanövrerad också är snygg gör ju inget

Kidzshoppen ska det naturligtvis vara...

• trullsa

Mamma2003: Undrar bara om du har bagclips till din frog, i så fall har du kollat hur dom sitter på bee? Om du inte har,kan du kolla om dom passar,kanske på den tjockare delen av syret lite längte ner.

• Acke

Fröken Ida: Hur har ni gjort med transporten från USA? Skickas vagnen eller har ni någon som tar den med sig?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13