• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Adelisa
    Adelisa skrev 2008-05-14 09:20:11 följande:
    Ullis B skrev 2008-05-13 22:07:04 följande:
    Kan man göra det?
    provar igen..

Kan man göra det??
  • Emmies mamma

Inte särskilt många i bildtråden som har Bugaboos egen skötväska. Varför gillar ni den inte?

• Duntoffla
    Emmies mamma skrev 2008-05-14 10:03:19 följande:
    Inte särskilt många i bildtråden som har Bugaboos egen skötväska. Varför gillar ni den inte?
    Jag har ingen aning om den är bra eller dålig men personligen gillar jag inte utseendet. Plus att jag redan hade min Skip Hop innan jag köpte Buggan. Har även nu köpt en OiOi Hobo också. Den hänger bra på handtaget liksom Skip Hopen

Tror att några har den i alla fall och gillar den.
    Älskade Noel
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-14 01:13:37 följande:
    Nä de är inte svängbara, de har skrivit fel på familjetorget ( antar att det är där du menar? )
    Precis!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-05-14 08:27:44 följande:
    nää vinterhjulen är ej svvängbara..Kollar idag om camsuflett funkar ned geckon
    kram
    Super!
  • Senap
    Bina skrev 2008-05-14 09:59:14 följande:
    NAAAW vad säger du
    Det är väl det som hör till Bugaboos baksida. Deras tyger är inte särskilt ljusbeständiga. De svarta suffletter jag möter på stan är lilaskiftande.
    Och jag använder knappt Buggan just nu och har tydliga solblekningar på min denimsufflett. Jag har den ju aldrig uppfälld (då sonen inte gillar sufflett) så den är randig
    Emmies mamma skrev 2008-05-14 10:03:19 följande:
    Jag vill ha en skötväska med så många fack som möjligt. Mitt ordningsinne är "inte det bästa" Oskyldig så har jag bara ett fack så slutar det med att allt är en enda röra och jag blir irriterad för att jag inget hittar.
    Dessutom är det kul att variera sig och inte ha allt samma.
    Sedan tycker jag inte BBs är så snygg heller. Hemlis
    Adelisa skrev 2008-05-14 10:03:02 följande:
    provar igen..Kan man göra det??
    Eum? Vad? Steppa? - nej inte jag
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • GummiGutta

hej!
    Har kollat lite i bildtrådarna, vad många fina suffletter och andra pryttlar folk har. Jag behöver ett råd: funderar på att sy en ny sufflett till vår gamla röda bugga frog inför barn nr 2, men vad ska man välja för tyg och var hittar man roliga tyger? Duger typ tjocka möbeltyger eller bör det vara nån sorts canvas/cordura eller funkar det rentav med tunnare tyg? Vad ska man fodra den med?

Sen såg jag att det numera finns bilstolsadaptrar till gracos bilbarnstol, men jag begrep inte riktigt vilken bilstolmodell dom passade till (fanns bara till maxi cosi för tre år sen när vi skaffade vagnen, det stod något med "graco snugride" på bugaboos hemsida, men jag hittade ingen med det namnet på akta gracos svenska hemsida), kan dom passa till vår graco med bas? Nån som vet?

• Senap
    GummiGutta skrev 2008-05-14 10:17:43 följande:
    Nån som vet?
    Japp, och jag har skrivit allt i bloggen - länk i TS
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Duntoffla
    Shoegirl- visst var det du som nyligen köpt en Petunia väska? Vad gillar du den?
    Älskade Noel
  • Adelisa

shoe girl

hjehe oj kom inte allt med? aja..

undrade om man enbart kunde köpa cam utan liggdel på babytrader..

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13