• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo

Haha, hon kör benhårt på sitt svartvit randiga

• oOrosamarängerOo
    Hs Bobbo skrev 2008-05-13 23:13:07 följande:
    Ni som har köpt UV-filtar - var har ni köpt dem ifrån?
    familjetorget, kollade runt och va billigast där efter frakt.
  • Hs Bobbo
    SooJuicy skrev 2008-05-13 23:14:58 följande:
    familjetorget, kollade runt och va billigast där efter frakt.
    Sablar - där var ju solkläderna mkt billigare än på 1klass, även sunshaden var billigare. Måste nog ringa 1klass imorgon o avbeställa.... de hade inte den färgen jag ville ha på soldräkten heller...!!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Lille Mammsen

Nu snurrar det i huvudet men visst är väl vinterhjulen ej svängbara!! Har beställt ett par vinterhjul....tror jag? På bilden visar det dom iallafall men i beskrivningen står det svängbara!

• Lisamatilda

Ett litet tipps när det gäller solkläder. Köpte två delat på polarn och pyret och de var inte alls dyra. Typ 139 kr delen. Mktbra dessutom. Sen hade exit också för 99 kr delen.

Brukar vara så dyrt på nätet.

Är mycket nödj med min Cam som nu är servad. Någon som har ett bra tipps på hur man får bort hår vid de små hjulen?

Ha det fint
    LM

• Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-14 00:07:45 följande:
    Nu snurrar det i huvudet men visst är väl vinterhjulen ej svängbara!! Har beställt ett par vinterhjul....tror jag? På bilden visar det dom iallafall men i beskrivningen står det svängbara!
    Nä de är inte svängbara, de har skrivit fel på familjetorget ( antar att det är där du menar? )
  • Fröken Småland
    trullsa skrev 2008-05-13 22:30:22 följande:
    Mamma2003: Undrar bara om du har bagclips till din frog, i så fall har du kollat hur dom sitter på bee? Om du inte har,kan du kolla om dom passar,kanske på den tjockare delen av syret lite längte ner.
    Skall kolla när Bee kommer hem ikväll!
    Hs Bobbo skrev 2008-05-13 23:13:07 följande:
    Ni som har köpt UV-filtar - var har ni köpt dem ifrån?
    Jag har köpt från www.sunmate.se
    Lisamatilda skrev 2008-05-14 00:24:37 följande:
    Ett litet tipps när det gäller solkläder. Köpte två delat på polarn och pyret och de var inte alls dyra. Typ 139 kr delen. Mktbra dessutom. Sen hade exit också för 99 kr delen. Brukar vara så dyrt på nätet. Är mycket nödj med min Cam som nu är servad. Någon som har ett bra tipps på hur man får bort hår vid de små hjulen?Ha det fintLM
    Tack för tipset om solkläderna! Tror tyvärr inte det finns några genvägar när det gäller att göra rent de små hjulen - pincett är det som gäller. Jag har satt piprensare i glappen och tycker att det funkar rätt bra i förebyggande syfte.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13