• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    Sabri skrev 2008-05-14 22:26:18 följande:
    Försöker igen...Jag behöver er hjälp!Vet att jag sett att ngn köpt en "budget"-transportväska till sin Bee, men minns inte vem eller vilken. Någon som kommer ihåg?Läängtar: Jag har Been som enda singelvagn till min 3.5 månaders tjeje och det funkar toppen so far! Kör traktor när jag har båda kiddsen, UJ-dubbel. Gaaah!
    Ja, jag minns...var det inte så att nån hade sett nån på nätet men inte provat?Jag kanske sparade länken...vänta!
  • Mstery

kan man köpa en helsvart cameleon från babytrader? hittar inte den..

• Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-14 20:58:44 följande:
    Hihi välkommen hit!(vi verkar vara en hel del UJ-fantaster, som nu testar Bugaboo i stället, i denna tråd )
    Här testas inge "i stället" ,här kör vi båda! Aldrig att jag säljer min UJ men va tvungen att sälja en av dom dvs av mina UJ´n,så nu har jag bara 1st UJ kvar....men en gladare "Gubbe"
  • Kajsan
    Mstery skrev 2008-05-14 22:27:50 följande:
    kan man köpa en helsvart cameleon från babytrader? hittar inte den..
    Camen görs inte i helsvart tyvärr.
  • imsa

oj! kan man det? eller ja det är klart man kan...men...har du henne i liggläge då? Har för mig att våra döttrar kom ungefär i slutet av feb?

Kajsan skrev 2008-05-14 22:02:48 följande:
    Så!Nu har jag bytt till sittdelen , dottern är nu officiellt STOR
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

gah! idag åkte mitt handtag på höger sida ur "fästet". Ringde direkt till Bonti som sa att jag var tvungen att uppge kvittonummer och nu hittar jag inte kvittot!!! Jag vet att jag sparat det men har lagt det på en superhemligt/säkert ställe så inte ens jag själv hittar det. Shit! Jag vet dock att de tog kopior på kvittot. Kanske går det om jag uppger vilken dag vi var där och namn så dom kan plocka fram det....

Dumma, dumma, dumma mig som gömmer saker för mig själv! Jag har gått igenom hela huset, alla räkningar, alla papper...rubb och stubb....sååå irriterande!

♥ nu är hon här ♥
  • oOrosamarängerOo
    imsa skrev 2008-05-14 23:26:26 följande:
    gah! idag åkte mitt handtag på höger sida ur "fästet". Ringde direkt till Bonti som sa att jag var tvungen att uppge kvittonummer och nu hittar jag inte kvittot!!! Jag vet att jag sparat det men har lagt det på en superhemligt/säkert ställe så inte ens jag själv hittar det. Shit! Jag vet dock att de tog kopior på kvittot. Kanske går det om jag uppger vilken dag vi var där och namn så dom kan plocka fram det....Dumma, dumma, dumma mig som gömmer saker för mig själv! Jag har gått igenom hela huset, alla räkningar, alla papper...rubb och stubb....sååå irriterande!
    Sånt där ska man sätta in i en pärm
  • imsa

tack för tipset!

det trodde jag också! men ickesanicke! så smart var jag tydligen inte....

mini2007 skrev 2008-05-14 23:29:53 följande:
    Kanske ligger med bruksanvisningen? Där har jag den... :D
    ♥ nu är hon här ♥
  • thj
    imsa skrev 2008-05-14 23:31:52 följande:
    tack för tipset!det trodde jag också! men ickesanicke! så smart var jag tydligen inte....
    men du om du mailar ditt serial nr och inköpsdatum namn och adress.
    Räcker inte det?

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13