• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ängeln83

Blir snart tokig, nu behöver jag lite hjälp med färg val till Buggan som ska beställas imorgon.
    Grå eller sand bas?

Till grå bas funderar jag på sand/offwhite eller den ljusa av dom blåa.
    Till sand bas funderar jag på brun eller grå topp.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Alisa
    AnniPanni - Tack! Har bara kollat på nätet och lusläst denna tråden (och sen bestämt mig för en cam), men inte "känt" på någon sådan än 
  • Mstery

mamma2003

har redan kollat bloggen men det var väll mest måttet jag var intresserad av. 6 cm på ramen på bredden eller vaddå? =S nån som kan mäta bredden på camen, själva innermåttet på sitsen då...

• Jåll

änglamamma: Jag har precis köpt en bugaboo i USA, och den är rosa i fleece i sittdelen som standard (nåja, man väljer ju färg, jag valde rosa Glad). Men tyget är original fleece, och det ingick även en sittdyna. Så kanske vagnen du ska köpa är från USA? De skiljer sig ju lite åt från de i europa -även om de är lika snygga!

TvåSmåSötisar
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-14 20:37:22 följande:
    Blir snart tokig, nu behöver jag lite hjälp med färg val till Buggan som ska beställas imorgon.Grå eller sand bas?Till grå bas funderar jag på sand/offwhite eller den ljusa av dom blåa.Till sand bas funderar jag på brun eller grå topp.
    Jag röstar för grå bas och offwhite topp eller sandbas och brun topp.
    Älskade Noel
  • Fröken Småland
    Mstery skrev 2008-05-14 20:40:38 följande:
    mamma2003har redan kollat bloggen men det var väll mest måttet jag var intresserad av. 6 cm på ramen på bredden eller vaddå? =S nån som kan mäta bredden på camen, själva innermåttet på sitsen då...
    Nej, sex centimeter på ramens längd. Jag har en Frog så jag kan tyvärr inte mäta. Kolla på www.bugaboo.com och välj nordamerika så kan du gå vidare till comparison chart. Där står måtten på de olika modellerna. Hoppas du hittar...
  • Emmsan

tjohoooo mannen e övertalad.. det blir en bugga men... hmm ska man köpa ny eller begagnad?!?! färg?!?! åhh jag blir tokig vet ju ingenting om buggorna e ju urban fantast ;)

• Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-14 20:57:04 följande:
    tjohoooo mannen e övertalad.. det blir en bugga men... hmm ska man köpa ny eller begagnad?!?! färg?!?! åhh jag blir tokig vet ju ingenting om buggorna e ju urban fantast ;)
    Hihi välkommen hit!
    (vi verkar vara en hel del UJ-fantaster, som nu testar Bugaboo i stället, i denna tråd )
  • Mstery

mamma2003

har redan kollat där. står väll bara 60cm bredd men det är väll med chassit.

Nån med cam som kan mäta åt mig??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13