• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • änglamamma

en lite fråga...som passar i denna tråd... skall ev köpa en beg,cameleon i helgen.. en 06:a,,,
    som har grå bas o rött topp fleece... min undran är... är sittdelen med i fleece då? eller är den i annat tyg i standard?? för det ingår en röd sittdels dyna i fleece som e röd...
    vad tror ni?? tack på förhand...

• Fröken Småland
    änglamamma skrev 2008-05-14 19:47:00 följande:
    en lite fråga...som passar i denna tråd... skall ev köpa en beg,cameleon i helgen.. en 06:a,,,som har grå bas o rött topp fleece... min undran är... är sittdelen med i fleece då? eller är den i annat tyg i standard?? för det ingår en röd sittdels dyna i fleece som e röd... vad tror ni?? tack på förhand...
    Själva sittdelsbasen går då i grått men det finns ett sittdelsöverdrag som täcker sitsen upptill som är i röd fleece. Detta ingår som standard men såklart kan det saknas. Däremot dynor har Bugaboo inga. Kanske en OTH-dyna? Har du bild?
  • änglamamma
    mamma2003 skrev 2008-05-14 19:53:50 följande:
    Själva sittdelsbasen går då i grått men det finns ett sittdelsöverdrag som täcker sitsen upptill som är i röd fleece. Detta ingår som standard men såklart kan det saknas. Däremot dynor har Bugaboo inga. Kanske en OTH-dyna? Har du bild?
    jaha-...nä då e det ett siidelsöverdrag...*L*,,,, men själva sittdelen då? e den oxå i fleece??
  • Fröken Småland
    änglamamma skrev 2008-05-14 19:58:53 följande:
    jaha-...nä då e det ett siidelsöverdrag...*L*,,,, men själva sittdelen då? e den oxå i fleece??
    Nej, själva sittdelsbasen är i canvas. Det nylonaktiga material som de flesta barnvagnar brukar vara gjorda i. Jag skall försöka fixa en bild, vänta lite.
  • Alisa

Hur är stabiliteten när man hänger en skötväska på camen? Lättvält?

• Fröken Småland

Den här vagnen har en sandbas, baser är alltid i canvas. Sen har den en gul topp i fleece. Toppen kan vara i antingen fleece eller canvas. Toppset kommer i tre delar; liggdelslock, sittdelsöverdrag och sufflett. Sittdelsöverdraget fyller ingen egentlig funktion utan är mest för att pynta vagnen.
  • änglamamma
    mamma2003 skrev 2008-05-14 20:20:21 följande:
    Den här vagnen har en sandbas, baser är alltid i canvas. Sen har den en gul topp i fleece. Toppen kan vara i antingen fleece eller canvas. Toppset kommer i tre delar; liggdelslock, sittdelsöverdrag och sufflett. Sittdelsöverdraget fyller ingen egentlig funktion utan är mest för att pynta vagnen.
    oki...tack så mkt...då vet jag!
  • Mstery

Nu orkar jag inte leta mer.. hittar ingen bra info om geckos mått. Hur mycket större är sitsen på camen än geckon? Vilken är bäst för mig.. min son är 9mån snart och vi tänkte ha vagnen ett tag samt ha ståbräda och tiny tot till min dotter som är 2år

• AnniPanni
    Alisa skrev 2008-05-14 20:19:50 följande:
    Hur är stabiliteten när man hänger en skötväska på camen? Lättvält?
    inte för fem öre
    Jag har en fullpackad skip hop duo på handtaget (blöjor kläder, mitt "tjafs", en ståltermos, två flaskor, pulver osv osv).
  • Fröken Småland
    Mstery skrev 2008-05-14 20:26:47 följande:
    Nu orkar jag inte leta mer.. hittar ingen bra info om geckos mått. Hur mycket större är sitsen på camen än geckon? Vilken är bäst för mig.. min son är 9mån snart och vi tänkte ha vagnen ett tag samt ha ståbräda och tiny tot till min dotter som är 2år
    Det skiljer sex centimeter på ramen. Vilken modell du väljer är en smaksak... Men Geckon utgår och kan finnas till fyndpris. Kolla gärna i Shoegirls blogg (adress i TS) där det står lite om modellerna. Tinyt tot samt billiga buggor finns hos www.babytrader.eu men det vet du kanske redan.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13