• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    thj skrev 2008-05-14 23:45:53 följande:
    men du om du mailar ditt serial nr och inköpsdatum namn och adress.Räcker inte det?Kram
    Hej vän! Har du koll på när rosa Beeåkpåsar kommer?
  • thj
    Kajsan skrev 2008-05-15 00:23:49 följande:
    Hej vän! Har du koll på när rosa Beeåkpåsar kommer?
    hej vän
    tippar på att de kommer i juli/aúgusti i samband med den rosa been kommer.
    Kramizz
  • trullsa

thj: tack för den otroligt svabba leveransen av mina bee suffletter!

Vet du om microfilten kommer att komma till sverige eller är det bara amerikanarna förunnat?

• Fröken Småland
    imsa skrev 2008-05-14 23:31:52 följande:
    tack för tipset!det trodde jag också! men ickesanicke! så smart var jag tydligen inte....
    Betalade du med kort? Då kan du ju bevisa att du gjort ett riktigt stort inköp, det borde räcka. På mitt jobb kan vi beställa nya "slipar" om de förkommit till våra kreditkort. Men det är i och för sig Eurocard men det borde väl vara samma? Kostar 75:- men det kan det väl vara värt om Bonti krånglar.
  • Mstery

Kajsan

Svart med nån grå detalj är närmast man kan komma eller? Jag vill ha en som är lättmatchad med diverse olika suffletter.. tänkte sy själv.

• Emmsan

bara jag igen ;) frågar igen är det bara 08ans cam som har problem med  handtagen?? bara så jag vet när jag nu ger mej ut p åbegagnat marknaden? ngt annat jag ska tänka på när jag köper en cam beggad??

• Fröken Småland
    Mstery skrev 2008-05-15 08:10:41 följande:
    KajsanSvart med nån grå detalj är närmast man kan komma eller? Jag vill ha en som är lättmatchad med diverse olika suffletter.. tänkte sy själv.
    Den mörkaste basen är mörkgrå. Brun och sand är ju också ganska lättmatchade.
    Emmsan skrev 2008-05-15 08:12:08 följande:
    bara jag igen ;) frågar igen är det bara 08ans cam som har problem med  handtagen?? bara så jag vet när jag nu ger mej ut p åbegagnat marknaden? ngt annat jag ska tänka på när jag köper en cam beggad??
    Japp, bara nya chassit som har problem. Det nya chassit med snapfästen heter 07 eftersom det var då det kom. Annars har Bugaboo inga årsmodeller. Det gamla chassit har skruvar för att reglera höjden på handtaget och de har aldrig haft några problem. Något annat att tänka på? Kolla så att styret går att flippa över lätt, och att småhjulen roterar lätt. Ramen skall vippa lite och även handtaget i låst läge, det är en del av fjädringen. Lycka till i barnvagnsdjungeln!
  • Lourdes
    Mstery skrev 2008-05-15 08:10:41 följande:
    KajsanSvart med nån grå detalj är närmast man kan komma eller? Jag vill ha en som är lättmatchad med diverse olika suffletter.. tänkte sy själv.
    Grå botten med svart topp är det närmsta man kan komma!
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-15 08:19:39 följande:
    Japp, bara nya chassit som har problem. Det nya chassit med snapfästen heter 07 eftersom det var då det kom. Annars har Bugaboo inga årsmodeller. Det gamla chassit har skruvar för att reglera höjden på handtaget och de har aldrig haft några problem. Något annat att tänka på? Kolla så att styret går att flippa över lätt, och att småhjulen roterar lätt. Ramen skall vippa lite och även handtaget i låst läge, det är en del av fjädringen. Lycka till i barnvagnsdjungeln!
    om jag nu då köper den osedd dvs via bilder hur ser jag skillnad på chassina??;)
  • Bina

Emmsan

De äldre chassina har en skruv/vingmutter långt upp på sidan av handtagen i vit plast... att jämföra med de nya med vitt "snäppfäste"

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13