• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-13 17:02:48 följande:
    Nej men den gröna är superfin. Som gröna Geckon ungefär, den gillade du va?
    Ja men det är det att Noah jacka och hans mössa är olivgröna, så det skär väl sig?
    Min familj är finast
  • trullsa

bellahhh: Den kaki färgade som hör till bee då? den är lite olivgrön-beige,väldigt snygg. Har själv en bee åkpåse till min gecko och den funkar bra.

• Stella81
    Bellahhh skrev 2008-03-13 17:06:46 följande:
    Ja men det är det att Noah jacka och hans mössa är olivgröna, så det skär väl sig?

Simple world har egna åkpåsar, en som är i militärgrön/olivgrön, den tycker jag är jättesnygg. Men å andra sidan vet jag inte hur de sitter i buggorna. Någon som vet?

Men förresten...vadå brunt på väg ut, absolut inte säger jag, snarare på väg in 

• Fröken Småland
    Bellahhh skrev 2008-03-13 17:06:46 följande:
    Ja, det gör det antagligen.
    trullsa skrev 2008-03-13 17:16:13 följande:
    bellahhh: Den kaki färgade som hör till bee då? den är lite olivgrön-beige,väldigt snygg. Har själv en bee åkpåse till min gecko och den funkar bra.
    Du är ett geni!
  • Alexanders Mammma

Usch känner att jag måste få lätta på hjärtat...drömde om Urban Jungle inatt och nu kan jag inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha en sån....*bli inte arga på mej nu*. Pratade med mannen om den vagnen och visade sen bild på den och han sa att jag fick göra som jag ville m vagnen. Så mycket för en ynka dröm...

Jag älskar min bugga och Alexander älskar den....varför varför dummar jag mej så här??????

stolt mamma till Alexander
  • miiillan
    Alexanders Mammma skrev 2008-03-13 17:17:32 följande:
    Usch känner att jag måste få lätta på hjärtat...drömde om Urban Jungle inatt och nu kan jag inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha en sån....*bli inte arga på mej nu*. Pratade med mannen om den vagnen och visade sen bild på den och han sa att jag fick göra som jag ville m vagnen. Så mycket för en ynka dröm...Jag älskar min bugga och Alexander älskar den....varför varför dummar jag mej så här??????
    what?!!

hehe... det största nackdelen är ju att du inte kan ha lillkillen mot dig..
    längtar till våren!!!
  • Bellahhh
    Stella81 skrev 2008-03-13 17:17:05 följande:
    Simple world har egna åkpåsar, en som är i militärgrön/olivgrön, den tycker jag är jättesnygg. Men å andra sidan vet jag inte hur de sitter i buggorna. Någon som vet? Men förresten...vadå brunt på väg ut, absolut inte säger jag, snarare på väg in 
    Smaaaaaart! Bara för att jag har haft en UJ brun och sen en UJ fifties..Hade en brun period förra året, bruna pop grejer bruna vagnar bruna kläder hahah
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    trullsa skrev 2008-03-13 17:16:13 följande:
    Har du nån bild ?
    Min familj är finast
  • idacathrine

Idag har jag sett två Bee på stan och jag blir såååååååååååå avundsjuk!!Ledsen

• jessica1979
    VeroniQa skrev 2008-03-13 15:42:39 följande:
    Åh tack för att du alltid är så snäll och svarar Du har verkligen stenkoll! Ska kika in i bildtrådarna då  Jag kanske får tänka om med färgerna då eftersom jag inte vill ha fleece...tycker inte det låter så snyggt med mörk röd/orange  heller!Tips på "vårfin" toppklädsel som passar bra med grå bas??
    Sand till den grå tycker jag är fint, funderar på det själv
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13