• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-13 15:03:27 följande:
    Ska det va såhär??
    Det ser väl helt ok ut....vad är det som du tycker är konstigt? Jag ser inget avikande?
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-13 15:07:06 följande:
    Det ser väl helt ok ut....vad är det som du tycker är konstigt? Jag ser inget avikande?
    plastgrejen innanpå hjulet?
    Min familj är finast
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-13 15:10:18 följande:
    plastgrejen innanpå hjulet?
    Ja så ser det ut på Gecko.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • VeroniQa

Någon som kan berätta skillnaden på "Cordura" och "Canvas" för mig?? Glad 
    Är så sugen på en grön, orange eller gul toppklädsel! Vilken är finast till grå bas??
    Kanske någon har bild på nån av de färgerna i sitt galleri??

ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Maximilian ♥
  • Fröken Småland

Är det någon här som har bild på en Frogsittklädsel på en Cameleonram? Håller på att bygga mig en hybrid . Eftersom jag redan har massor av Frogklädslar, sufflettspännen och snöhjul så behöver jag bara köpa chassi, ram och bakhjul så har jag en Bugga här hemma på grusvägarna också . Så nu får pansar-Brion åka vidare, inte en dag för tidigt! Har fått tag på Camelon-chassi och raggar nu resten (ingen annons). Om inte alla galna tyskar sitter och tokbjuder på Ebay så är det hopp om att det ordnar sig de närmaste dagarna. Skitkul att ha två buggor ju, mitt största problem är ju att jag aldrig kan bestämma mig för vilken kombo jag gillar bäst och nu kan jag använda två åt gången! Ja, ni fattar ju vilken höjdare...

• S a C

martina78:
    Åh, jag tycker det ser så smidigt ut att ha en sån!

~ Nya bilder 28/2 ~
  • Fröken Småland
    VeroniQa skrev 2008-03-13 15:25:47 följande:
    Någon som kan berätta skillnaden på "Cordura" och "Canvas" för mig??  Är så sugen på en grön, orange eller gul toppklädsel! Vilken är finast till grå bas??Kanske någon har bild på nån av de färgerna i sitt galleri??
    Cordura och canvas är samma sak, kallas bara olika i olika butiker. Bara orange finns i cordura/canvas, men de andra finns i fleece. Dock har både grön och gul utgått men finns fortfarande att få tag på hos t ex www.kidzshop.se. Den gamla orange är stark och ganska ljus och finns i fleece (har även den utgått). Den nya orange är mörkare och mer röd och finns i båda materialen. Kolla efter bilder i våra bildtrådar, adressen finns i TS.
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-13 15:16:53 följande:
    Ja så ser det ut på Gecko.
    tack!
    Min familj är finast
  • VeroniQa
    mamma2003 skrev 2008-03-13 15:32:30 följande:
    Cordura och canvas är samma sak, kallas bara olika i olika butiker. Bara orange finns i cordura/canvas, men de andra finns i fleece. Dock har både grön och gul utgått men finns fortfarande att få tag på hos t ex www.kidzshop.se. Den gamla orange är stark och ganska ljus och finns i fleece (har även den utgått). Den nya orange är mörkare och mer röd och finns i båda materialen. Kolla efter bilder i våra bildtrådar, adressen finns i TS.
    Åh tack för att du alltid är så snäll och svarar Du har verkligen stenkoll!
    Ska kika in i bildtrådarna då Glad 

Jag kanske får tänka om med färgerna då eftersom jag inte vill ha fleece...tycker inte det låter så snyggt med mörk röd/orange Fundersam heller!

Tips på "vårfin" toppklädsel som passar bra med grå bas??
    ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Maximilian ♥
  • Fröken Småland
    VeroniQa skrev 2008-03-13 15:42:39 följande:
    Åh tack för att du alltid är så snäll och svarar Du har verkligen stenkoll! Ska kika in i bildtrådarna då  Jag kanske får tänka om med färgerna då eftersom jag inte vill ha fleece...tycker inte det låter så snyggt med mörk röd/orange  heller!Tips på "vårfin" toppklädsel som passar bra med grå bas??
    *rodnar förtjust av berömmet*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13