• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • emiliasmamma
    Acke skrev 2008-05-17 21:50:51 följande:
    Jag var "rädd" för det, det får nog bli ett bugga parasoll då...annars är ju risken att man hela tiden går och irriterar sig...
    Vi har ett vanligt som vi kpt på babyproffsen och det funkar jättebra.=)
  • quags

Funkar sufflettyget till Cameleon på Frogen? Någon som vet? Eller om man kan köpa ny sufflett till Frogen någonstans?

Vad får man för en en begagnad Frog? Från -05, inkl åkpåse?

/quags

• livijo

Hej allihop! Har en fråga till er som har bugaboo... hur är den att köra i snö och terräng? Vet att det finns snöhjul men funkar det bra med dom? Är sugen på en men vill ju kunna anväda den ordentligt även i snö och terräng Tack på förhand!

• Amanda
    Bina skrev 2008-05-18 17:19:12 följande:
    Amanda.. Axel o Ida är lika mjukt som Tullsa... och det funkar - men det finns inga marginaler, man sätter på det ordentligt och där sitter det. Tullsa slänger man på och det är inte helt noga om det är fyra cm åt ena eller andra hållet.
    Aha ja då kanske tullsa är bättre.
    Tack!
  • Greentea
    livijo skrev 2008-05-18 19:15:39 följande:
    Hej allihop! Har en fråga till er som har bugaboo... hur är den att köra i snö och terräng? Vet att det finns snöhjul men funkar det bra med dom? Är sugen på en men vill ju kunna anväda den ordentligt även i snö och terräng Tack på förhand!
    Det undrar jag också :)!! *puffar*
  • Upia

Jag tycker inte att det har varit några problem med snö eller terräng. Om man mot förmodan ska igenom ett djupare parti snö eller grus är det bara att vicka upp vagnen och köra på bakhjulen. Det är ju inte som att vagnen är tung direkt :)

• quags

Är det någon här som har Cameleons framhjul till Frogen? Funkar det bra?

• Duntoffla
    Svar på #8509
    mallan brallan skrev 2008-05-18 18:17:18 följande:
    Jag har fått ett tips på regnskydd! First Wheel´s City Elite´s regnskydd passar fin-fint å taringen plats alls i korgen. Dessutom är det billigt oxå.
    Vet du var man kan köpa det?
    ängeln83 skrev 2008-05-18 17:47:05 följande:
    Det sitter väl inga inbyggda reflexer på Buggan va?!Någon som har tips på vart man kan köpa fina reflexer på nätet, gärna med kulkedja.
    Nope, tyvärr inte. Det finns med kulkedja på Ikea men det beror väl på om man tycker de är snygga eller inte. Olika djur.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13