• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-05-18 09:23:16 följande:
    så då röstar du på sand eller
    Japp! har inte ångrat mig en sekund att jag valde den Men ångrar man sig är det ju inte alltför kostsamt at byta. Har haft sanden i över 2½år och inte tröttnat o den är så lättkombinerad
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-18 09:26:13 följande:
    Japp! har inte ångrat mig en sekund att jag valde den Men ångrar man sig är det ju inte alltför kostsamt at byta. Har haft sanden i över 2½år och inte tröttnat o den är så lättkombinerad
    nää sant... det jag mest tänker på just nu är hur liggdelen ser ut eftersom det är den vi ska använda hela sommaren o då lutar det nog åt sand med vit top ljus o fint i sommarsolen... jaha då har jag bestämt mig iallafall taaaaack
  • Dis

Jag har precis köpt en Bee i Khaki och åkpåse i princip ny med lapparna kvar. Jag sålde min cam men det ångrar jag nu! Sonen sitter bra i Beet men han sover bättre i cammens liggdel! Verkar föredra att ha benen högt. Jobbigt :(
    Så nu har jag bestämt mig för att sälja Beet och köpa en Cam igen. Beställer jag från babytrader med enbart sittdel så blir det väl inte så stor priskillnad? Ska även sälja 2 åkpåsar och vinterhjul. (obs! ingen annons)

• ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-18 09:29:18 följande:
    nää sant... det jag mest tänker på just nu är hur liggdelen ser ut eftersom det är den vi ska använda hela sommaren o då lutar det nog åt sand med vit top ljus o fint i sommarsolen... jaha då har jag bestämt mig iallafall taaaaack
    Det blir jätte fint
    Skönt att du bestämt dej.
    Skulle du beställa ifrån Babytrader eller?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-18 09:34:22 följande:
    Det blir jätte fint Skönt att du bestämt dej.Skulle du beställa ifrån Babytrader eller?
    ja det blir det nu har jag ju hört att alla e nöjda med dem :) ska bara bli av med ngr i barnvagnsparken här hemma sitter ju med två uj singel en emmaljunga city cross o en brio sitty behöver ju inte sååå många vagnar
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-18 09:36:07 följande:
    ja det blir det nu har jag ju hört att alla e nöjda med dem :) ska bara bli av med ngr i barnvagnsparken här hemma sitter ju med två uj singel en emmaljunga city cross o en brio sitty behöver ju inte sååå många vagnar
    Ha ha, njaaa...du kan nog göra dej av med några
    Jag har bara 3 vagnar när buggan kommer, till 1 barn
    Måste göra mej av med Scootern ialla fall, City crossen behåller jag, perfekt vid leriga skog promenader, vill ju inte skita ner Buggan i onödan
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Finasteunge

Go morron alla..

Har nån någon bra sida på olika skötväskor??
     ju ju bee och gaia & ko mm..

Jesper 070816
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-18 09:40:42 följande:
    Ha ha, njaaa...du kan nog göra dej av med några Jag har bara 3 vagnar när buggan kommer, till 1 barn Måste göra mej av med Scootern ialla fall, City crossen behåller jag, perfekt vid leriga skog promenader, vill ju inte skita ner Buggan i onödan
    hahaha ni kör nog med ujn i skogen då ;) det är som att sälja sina egna barn juh sörjer varje ggn ngn vagn åker ut ;)
  • Greentea

Hej! jag och min sambo ska köpa oss en bugaboo cameleon, tänkte höra hur den är att köra i snö och slask? och en till fråga, hur är det att köra den i en trappränna för barnvagnar, är inte det krångligt? ... bor i innerstaden, med kullergata, trappor och backar :/ är den att rekommendera då? tack på förhand! :)

• Adelisa

har nu kört been ett par dagar..

är SUPERNÖJD.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13