• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Amanda

Någon som har tips på bra företag i USA som skickar till Sverige?
    Har sett att den koboltblå canvas sommarsuffletten redan har kommit i USA (till Sverige kommer den först i juli).

Får företag i USA skicka Bugaboo till Sverige? Vet att med UJ fick företagen inte göra det.

• Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-20 12:41:27 följande:
    Hos ditten datten här på fl
    När jag fråga henne för någon vecka sedan så sa hon att detta ej fanns!! *suck*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-05-20 12:48:35 följande:
    När jag fråga henne för någon vecka sedan så sa hon att detta ej fanns!! *suck*
    Säkert fanns det inte då hon verkar uppdatera sitt lager med tyger när det finns efterfrågan.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-05-20 12:56:45 följande:
    Säkert fanns det inte då hon verkar uppdatera sitt lager med tyger när det finns efterfrågan.
    Jaja...kan ju få ett par stycken katvig dynor mm nu efter mitt stora katvig inköp Synd bara att jag är helt vilse på att sy...äger ingen symaskin! Funderade faktiskt på att köpa ikea´s billiga....kanske inte världens bästa???? men billig för att typ aldrig brukas
  • ängeln83
    Lille Mammsen skrev 2008-05-20 13:42:07 följande:
    Jaja...kan ju få ett par stycken katvig dynor mm nu efter mitt stora katvig inköp Synd bara att jag är helt vilse på att sy...äger ingen symaskin! Funderade faktiskt på att köpa ikea´s billiga....kanske inte världens bästa???? men billig för att typ aldrig brukas
    Jag köpte Ikeas, tycker faktiskt den är helt ok, duger gott och väl till en annan som syr nån gardin då och då.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Ååå va jag längtar efter Buggan nu, mailade med Babytrader och den skulle skickas idag eller imorgon, beställde i torsdags. Vill ju ha den NU!
    Hoppas verkligen den kommer innan helgen ialla fall, orkar inte gå runt och vänta ännu en helg.

• Lille Mammsen
    ängeln83 skrev 2008-05-20 13:44:13 följande:
    Jag köpte Ikeas, tycker faktiskt den är helt ok, duger gott och väl till en annan som syr nån gardin då och då.
    Kostar inte den typ 500-600 Vet du hur lång garanti som är på denna? Den borde väl palla att sy typ gardin,sittdynor mm
  • Fru Indosaurie
    Amanda skrev 2008-05-20 12:48:06 följande:
    Någon som har tips på bra företag i USA som skickar till Sverige?Har sett att den koboltblå canvas sommarsuffletten redan har kommit i USA (till Sverige kommer den först i juli).Får företag i USA skicka Bugaboo till Sverige? Vet att med UJ fick företagen inte göra det.
    bra kan jag inte svara på då jag inte fått mina varor än Cool men jag har beställt ifrån www.neimanmarcus.com
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Bina
    Bina skrev 2008-05-20 12:44:49 följande:
    undrar om thj jobbar idag
    Svarar mig själv... japp
  • ängeln83

Men åååå...
    fick mail igen från Babytrader, hon skulle försöka få iväg vagnen idag, och hon skrev att leveranstiden till Sverige brukar ta ungefär en vecka Gråter

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13