• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 21:56:58 följande:
    Väldigt! Jag skulle gått in på Barnbutiken idag på Götgatan på vägen hem från en kompis men glömde såklart det. *amningshjärna*Är så sugen på en denim sittdel också. Varför ska det finnas så mycket att välja mellan?
    Ha ha ha

Jag vet faktiskt om en som sålde sin cameleon just för att hon blev sååå stressad av alla färgval
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 21:58:30 följande:
    Ha ha ha Jag vet faktiskt om en som sålde sin cameleon just för att hon blev sååå stressad av alla färgval
     Ja, det är inte lätt med alla dessa val i vardagen.
    Älskade Noel
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-05-19 21:55:57 följande:
    Jag kommer att ha åkpåse till Ida nu i sommar på kvällarna, till hösten och vintern åxå.. Köp en beggad vettja
    På sommaren också? Då får nog skrutt spatt skulle jag tro, varm liten kille.

Mm, en beggad kanske man kan köpa isf, vad har du för färger att erbjuda? *asg*
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 22:00:15 följande:
     Ja, det är inte lätt med alla dessa val i vardagen.
    Nä verkligen inte

Tyckte de va så roligt när hon sa det " jag orkar verkligen inte, de finns ju hur mycket som helst"  med en sån där desperat ton i rösten åxå   ha ha ha..
    ängeln83 skrev 2008-05-19 22:01:02 följande:
    På sommaren också? Då får nog skrutt spatt skulle jag tro, varm liten kille.Mm, en beggad kanske man kan köpa isf, vad har du för färger att erbjuda? *asg*
    Tycker Ida blir rätt kall när vi prommar kvällstid om främst benen, å filten sparkar hon bara av sig, så vi kör påsen nervikt bara över benen *perfekt*
  • RååSa BuBBlan
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 22:02:48 följande:
    Vad för slags åkpåse har ni nu på våren? Jag vill ha en som inte är tokvarm..
    Jag kör ännu BB:s egna, inte varje dag men nu har jag ena buggan med åkpåse på så tar vi ut den när de e lite kyligare
  • kirsikka

Har frågor om skötväskor igen, tänkte först att köpa en OiOi Hobo, nu funderar jag dock på OiOi Messenger eftersom den är en aning större MEN den har en magnetlås ser jag nu. Mina kort håller på att bli avmagnetiserade i min nuvarande Gaia & Ko väska som har FEM (!) magnetlås.

Någon som har en OiOi Messenger och haft problem med sina kort? Efterlyser även en bild på en sådan med Cameleon.

• kirsikka
    Kallis skrev 2008-05-19 21:56:10 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av Bugaboos transportväska? Finns det flera olika? Har för mig att jag sett både med o utan hjul.... Ska flyga till tunisien nu i juni o vill såklart skydda vagnen på bästa sätt...
    Den nya transportväskan till Camen har hjul, den gamla (som man kan hitta begagnad) har det inte. Har själv den nya med hjul, visst hjälper det men tycker inte det är nödvändigt att ha hjul, det finns bra handtag i väskan och på flygplatsen tar man ju alltid en vagn ändå.

Vart ska ni, vi var i Port el Kantaoui två år sedan och trivdes jättebra.
  • imsa

vi använder liggdelen fortf. vet inte när vi byter till sittdelen. men i liggdelen har vi plockat bort åkpåsen (hade en lodger bunker). Ett tag fick hon ligga i den öppen med tunn filt på sig men hon blev alldeles för varm så vi kör bara filt. Visserligen får man stanna var och varannan meter för hon sparkar av sig filten. hehe.

hur gör ni andra med liggdel så här års?

bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 22:02:48 följande:
    Vad för slags åkpåse har ni nu på våren? Jag vill ha en som inte är tokvarm..
    ♥ nu är hon här ♥
  • Kallis
    Svar på #8800
    Ok, tack! Tänkte om man kunde fynda o hitta begagnad....är ju så mycket man vill ha till vagnen Det är klart att det vore smidigt med hjul men det viktigaste är ju att den skyddar vagnen bra...inte så kul med en trasig vagn på semestern

Vi ska till Djerba! Längtar
    Mamma till Ebba 071222
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13