• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76

Någon som har en sittdyna från Ditten & Datten? Funderar på att beställa en men vill veta hur "välsydda" och mjuka de är. Ganska pricy om man ska beställa en i Katvig tyg (SNYYYGG)

• Acke

Mamma på vift, den funkar alltså bra på adaptern trots att Bugaboo "ej officiellt" rekommenderar den?

• Acke

hur får man kontakt med "ditten & datten"...? Vet att hon finns är på FL. Blev lite sugen på att beställa något, men vill veta vad det kostar ung..

• mamma på vift
    Acke skrev 2008-05-20 10:23:05 följande:
    Mamma på vift, den funkar alltså bra på adaptern trots att Bugaboo "ej officiellt" rekommenderar den?
    Ja den funkar bra på adaptern. Finns bilder i mitt galleri. Sitter som berget när man satt fast den.
    Mamma till prinsen Jacob född 2002 + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • Finasteunge
    Acke skrev 2008-05-20 10:25:09 följande:
    hur får man kontakt med "ditten & datten"...? Vet att hon finns är på FL. Blev lite sugen på att beställa något, men vill veta vad det kostar ung..
    Gå in på hennes sida här på Fl Ditten Datten Sen står allt på hennes pres sen tror ja det bara är att säga till i hennes Gb om man vill beställa nått.
    Jesper 070816
  • Finasteunge

Vet att ja frågat detta förut men har helt glömt bort vart de var..
    Finns det någon affär i sthlms traktera som säljer ju ju be?? Så man kan åka och titta på dom??

Jesper 070816
  • ewamarie
    Finasteunge skrev 2008-05-20 10:30:49 följande:
    Vet att ja frågat detta förut men har helt glömt bort vart de var.. Finns det någon affär i sthlms traktera som säljer ju ju be?? Så man kan åka och titta på dom??
    Säljer inte familjetorgt dom? Ligger i Nacka om jag inte minns fel.
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • oOrosamarängerOo
    leson76 skrev 2008-05-20 10:22:13 följande:
    Någon som har en sittdyna från Ditten & Datten? Funderar på att beställa en men vill veta hur "välsydda" och mjuka de är. Ganska pricy om man ska beställa en i Katvig tyg (SNYYYGG)
    Jag har beställt en katvigdyna, så kan ju rapportera när den kommer
  • Finasteunge

Ni som har juju be väskorna. Vilka har ni och vad tycker ni om dom?
    Sitter på mylittlestar.se varje dag och vet inte direkt vilken ja ska beställa. Antingen nån i besmall serien eller i between serien vilken är bäst???

Jesper 070816
  • ewamarie
    Finasteunge skrev 2008-05-20 10:53:11 följande:
    Ni som har juju be väskorna. Vilka har ni och vad tycker ni om dom? Sitter på mylittlestar.se varje dag och vet inte direkt vilken ja ska beställa. Antingen nån i besmall serien eller i between serien vilken är bäst???
    Jag har en BeAll. Den är perfekt. Får ner allt man behöver så som mugg/flaska, matburk, blöjor, våtservetter, ombyteskläder, nappar. Och så telefon, plånbok och nycklar till mamma/pappa.

Nu funderar jag dock på att byta till en BeSmall för jag kan inte hänga BeAll:en på styret när Mira står/sitter på brädan. Men jag är så tråkig så jag vill ha en svart och inte en med massa färger och jag har inte sett någon svart BeSmall på mylittlestar.se
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13