• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Basic1

Godmorgon!

Jag förstår att det måste stå någonstans i tråden (säkert på flera ställen) men jag orkar inte leta igenom alla sidor Glad Hoppas någon kan hjälpa mig att svara på om det finns adaptrar som funkar till cameleon om vi har en Acta Gracco (inte S) Kan inte den exakta benämningen på den men den är med tillhörande bas.

Någon som vet??

~Våran älskade lilla groda blev en ängel~
  • mamma på vift
    Basic1 skrev 2008-05-25 10:37:15 följande:
    Godmorgon! Jag förstår att det måste stå någonstans i tråden (säkert på flera ställen) men jag orkar inte leta igenom alla sidor  Hoppas någon kan hjälpa mig att svara på om det finns adaptrar som funkar till cameleon om vi har en Acta Gracco (inte S) Kan inte den exakta benämningen på den men den är med tillhörande bas.Någon som vet??
    Om det är en Autobaby så finns det adapter till den!
  • Basic1
    mamma på vift skrev 2008-05-25 10:58:31 följande:
    Om det är en Autobaby så finns det adapter till den!
     Japp, jag sprang presis ner och kollade, autobaby II. Glad

Tack för ditt svar!!
    ~Våran älskade lilla groda blev en ängel~
  • Madeleine

Okej då ska jag forsätta med liggelen. Jag åker och köper en årskinnsfäll idag. Men den är alltså inte för varm då att ha nu?

• Sweetsugar

Hej.

Jag funderade lite på att beställa från babytrader. Men är vagnen exakt likadan som i sverige, eller är det något som skiljer sig?? Ingår det garanti?

• ami
    Madeleine skrev 2008-05-25 11:01:11 följande:
    Okej då ska jag forsätta med liggelen. Jag åker och köper en årskinnsfäll idag. Men den är alltså inte för varm då att ha nu?
    Vi använder, och har använt till alla barnen, lammskinnsfäll hela året runt. Nästan bäst på sommaren eftersom det blir luftigt och ungarna slipper svettas.
  • Isanna
    Sweetsugar skrev 2008-05-25 11:13:09 följande:
    Hej.Jag funderade lite på att beställa från babytrader. Men är vagnen exakt likadan som i sverige, eller är det något som skiljer sig?? Ingår det garanti?
    Garanti inggår och den är precis lik den som säljs här. Ingen skillnad.
  • Sweetsugar

hur många år är det garanti? Hur är det om det skulle vara något fel, är det lätt att reklamera???

• Isanna

2 års garanti.. De är toppen att ha att göra med. Jag har reklamerat ett chassi, nemas problemas.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13