• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • MildaMaränger
    lilla sandra skrev 2008-05-26 09:29:26 följande:
    Okej, nu börjar det närma sig alla inköp här.Vad rekomenderar ni, åkpåse lr lammskinn?
    jag fick svar nyss på att bugaboo åkpåsen räcker gott på vinter, det beror ju iof lite på var man bor. Jag kommer att köpa lammskinn och bugaboo åkpåsen. Lammskinnet fungerar ju bra på sommaren också
  • lilla sandra
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 09:38:21 följande:
    jag fick svar nyss på att bugaboo åkpåsen räcker gott på vinter, det beror ju iof lite på var man bor. Jag kommer att köpa lammskinn och bugaboo åkpåsen. Lammskinnet fungerar ju bra på sommaren också
    Så då ska jag köpa båda två?
    Trodde bara att jag behövde en av dem... *hm*
  • mallan brallan

lilla sandra: personligen tycker jag att lammskinn är överskattat.
    Ungarna spyr å dreglar å har sig å lammskinnet är det sånt
    bök att tvätta. Efter varje tvätt måste man ju kamma skiten.
    Jag orkar ju inte ens kamma mig själv!

• jule

mallan brallan - va å kika in i bildtråden härom dagen å undrar hur di fixat m selen?

• MildaMaränger
    mallan brallan skrev 2008-05-26 09:51:55 följande:
    lilla sandra: personligen tycker jag att lammskinn är överskattat.Ungarna spyr å dreglar å har sig å lammskinnet är det såntbök att tvätta. Efter varje tvätt måste man ju kamma skiten.Jag orkar ju inte ens kamma mig själv!
    haha....
    lilla sandra skrev 2008-05-26 09:45:52 följande:
    Så då ska jag köpa båda två? Trodde bara att jag behövde en av dem... *hm*
    jaha... du menade så... då skulle jag nog köra på åkpåsen.. man kan ju lägga ett mjukt täcke under också
  • Duntoffla
    lilla sandra: personligen tycker jag att lammskinn är överskattat.Ungarna spyr å dreglar å har sig å lammskinnet är det såntbök att tvätta. Efter varje tvätt måste man ju kamma skiten.Jag orkar ju inte ens kamma mig själv!
      Vem orkar det?
    Älskade Noel
  • Lourdes
    jule skrev 2008-05-26 09:57:10 följande:
    mallan brallan - va å kika in i bildtråden härom dagen å undrar hur di fixat m selen?
    Det undrar jag med!
  • Isanna
    Haha! Kan inte annat än hålla med.
  • lilla sandra
    Hahaha, jag tänkte mest eftersom bebis kommer i sommar, men jag hoppar nog det då.
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 09:57:10 följande:
    jaha... du menade så... då skulle jag nog köra på åkpåsen.. man kan ju lägga ett mjukt täcke under också
     Nästa "problem" då
    Ska ha brun bas o offwhite top, vilken färg ska jag då ha på åkpåsen?
    Tilläggas ska att storasyster/dagismonster ska stå på ståbrädan o gegga ner sitt syskon lite.
  • MildaMaränger
    lilla sandra skrev 2008-05-26 10:07:43 följande:
     Nästa "problem" då Ska ha brun bas o offwhite top, vilken färg ska jag då ha på åkpåsen?Tilläggas ska att storasyster/dagismonster ska stå på ståbrädan o gegga ner sitt syskon lite.
    mest praktiskt låter ju brun... jag har sand bas och brun topp.. jag kommer att köra på brun. Helst så skulle jag vilja ha en turkos men det finns ju inte... ÄN
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13