• Tania

Små silla simmar i stim

Ja jag har ströat den med cocosflingor istället för ströbröd

men.... hmm.... hur ska den vara när den är klar... nu när den stått 20 min som det stod i receptet är den fortfarande "dallrig" alltså inte fast....
  • Tania
    veronicaq skrev 2008-05-11 17:32:10 följande:
    sillstim.................
    nä men nu då... lever du?!?!?!
  • Tania
    veronicaq skrev 2008-05-11 17:34:15 följande:
    haha lite... på gränsenHUR E DEEEEEEEEEEEEE??
    Jo då... Mickes pappa dog för ett par dagar sen så vi har fullt upp med att rensa efter honom.
    Annars är det ok...
    Hur är det själv?
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-11 19:23:45 följande:
    vi håller på bakar piroger just nu...ska bli gött!! verkligen skit enkelt att göra!jonas gör degen och fyllningen sen fyller jag å formar haha...
    Verkligen rättvist fördelat arbete hahahaha
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-14 10:34:10 följande:
    Tania.........finner inga ord......fy fan vilken guldkant du satt på min dag!!!!!               HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTAterre; still love you vi är hemma nu en sväng för sessan är aaaaaaasa-trött o hur kul är det då oleka utei gräset? NOT. så jag tänkte försöka söva henne...o mig med kanske...hahahaang tele...min plingar friskt dagligen! köp en likadan vettja *mohahahahaha*
    Så lite så, puss!
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-14 11:56:21 följande:
    Tania och Elin vad har förhemlighetsmakerier för er ??
    Det råkade slinka ner en Plupp-bok i paketet när jag skickade EAN-koderna till Donnis.
  • Tania

Förresten... Micke sa åt mig att jag skulle gå själv på stan idag för jag behöver tydligen barnfri tid tycker han (monster mamma) så om någon har lust att träffas och fika så vore det skoj!

• Tania

på tal om att köpa nytt istället för att tvätta så behöver man inte vara mångmiljonär för att göra det.. hahha... jag har en tendens till att göra så

mrsbygg skrev 2008-05-14 12:08:42 följande:
    hade en annan oxå fått vara barnfri så jätte gärna!!men två dryga ungar, eller mja en dryg. sen ska ja tvätta kl 16...suck för att tvätta..varför måste saker bli skitigt för??eller varför inte bli mång miljonär å bara köpa nytt ist för att tvätta hela tiden
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-14 12:13:45 följande:
    haha jag med ibland men påslakan å skit är så jäkla dyrt i längden. specieltl för mig som är freak när det gäller inredning å allt ska matcha...blir tokig på mig själv.
    du... jag ringer dig när det är dags att inreda...
    Jag tänkte väldigt vitt i köket men svart brick-kakel och svart golv. Vita väggar med en svart blommålning i ett hörn...
    Det är det enda jag fått fram hittills....
Svar på tråden Små silla simmar i stim