• Tania

Små silla simmar i stim

jag har hicka

och så har jag återtagit titeln som sillarnas grinfia, snörvelpulla och tår-tant... 
  • Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-14 22:01:43 följande:
    vadårå tania?
    jag är väl för blödig och tänker för mycket....
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-14 22:24:52 följande:
    yes tell us tania.. Vi finns här i tråden för dig jue..
    som jag berättade för msn-doktorn så har allt och göra med Mickes pappa....
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-15 22:19:55 följande:
    Och så drog du Donnis??Var huserar förrästen Tania?? har inte sett till henne på dagen lååååång? hooohhoo...
    hohoo... jag är här men ändå inte...
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-15 22:39:38 följande:
    aahh där är du jue... Precis loggade du in när jag undrade... =)tur du ger tillkänna ialf...
  • Tania

Jag har hämtat bilen från service... ringt bilfirman för ett garantifel... ringt volvo för inlämning av bil... fått ont i huvudet.... gått och lagt mig... vaknade.... tog en alvedon för huvudvärken.... stekte pannkaka till Melle....

Nu sitter jag här....
    Ikväll ska jag...
    städa på jobbet, göra kassan... åka till lägenheten och röja.. åka hem... sanera mig... käka Max... sova....
    i morgon ska jag...
    vakna... jobba 8-11... ner på stan på barnens dag... in på Aqva och lämna ett presentkort.
  • Tania

Vi väntade tills det slutade regna sen åkte vi ner på stan. Melle skulle plantera sin blomma som han gjort på dagis.

Vi planterade blomman och sen gick vi och fönstershoppade istället... jag MÅSTE ju ha en helt ny outfit till begravningen... jag kan ju inte gå i mina utslitna mammabyxor, luvtröja och knallröda foppatofflor. *blink blink*
    Jag vill ha ett par fina sandaler och en fin klänning. Finns det någonstans tro??????
  • Tania

ooops... jag råkade ha sönder balkongdörren i lägenheten.... hmmm....

Ännu en sak som kommer att kosta pengar.
  • Tania

HALLÅ?!?!?!!

VEM ÄR SUR????
    HAR NI BRÅKAT UTAN MIG????
    MEN HALLÅÅÅÅ????
  • Tania

Jag vet vad jag och Micke ska göra ikväll hahahhahah.....

Jane... skickar i morrn.
    Therre.... jag kommer över i morrn.
Svar på tråden Små silla simmar i stim