Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

men jävla donna jo sillarna är också människor... Du fattade exakt vad jag menade. Du o jag har ju en kärleksrelaton, det har jag inte d´med de anra för rättvisans skull

Men stackars farmor!

• Theresa1

Maria maria maria... Det gör verkligen inget att ni SVEK mig Vi ses snart ändå ellerhur? Sånt som händer. Värre för Janette att ni glömt henne Haha, hoppas ni hade det trevligt o att min sms terror inte var jobbig för er

vad det gäller din o maddes relation så mår jag illa jämt för att jag inte lärde känna er när jag föddes så den har jag stora problem med.

• Theresa1

jaha sitter ni här o gaggar med!!! har ni olika samtals ämnen i olika varianter av snack... Öhhh fattade ni?

• Theresa1

Maria: Var kom skålen i morse ifrån? Trodde du att jag gått på alkoholen redan haha

• Theresa1

Jag har haft finfrämmande av Madde med 2 st barn. Så trevligt så Kul att barnen leker så bra tillsammans. ToWWWWWa smälte ihop med de andra gangsterungarna på gården på direkten o badade o hade sig, som att hon bott här jämt haha. Madde kände sig sim hemma hon med o drack kaffe med grannkärringana

Nu ska jag väl fortsätta med dessa jävla inbjudningskort till dopet... BLÄÄ

• Theresa1

för att inte tala om Tapetseringen, glöm inte den madde, Den är ju så proffsigt gjord så det finns ju inte haha

Svar på tråden Små silla simmar i stim