Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

Små silla simmar i stim

Jag har fått skit för att jag inte skriver här så ofta... så jag ska ge mig tillkänna lite mer haha

Men vad ska man göra, är anti fl nu, så mycket negg o gnäll. Besserwissrar hit o dit... Om det inte finns på fl finns det inte i verkligeheten

Whatever!

Var har alla msn maraton tagit vägen? Jag har ju min trogna nattsuddare men alla andra då? Maria du är usäktad Men det är ju inga mastodontrace längre! Menar ni på fullaste allvar att ni har liv utanför fl?

Elin min telefon plingar ju aldrig längre, har jag gjort ngt av ondo? Har du hittat en annan? Har jag blivit för tjock? Tänder du inte på mig? Är det jag som messat för lite?

Jane idag börjar jag min resa till helvetet, jag ska hälsa dina polare, du har ju börjat äta lite igen så dig lär jag ju inte träffa

• Theresa1

ANDAS ELI!!!!

Funkar inte ditt msn heller? Det var därför Marajja var ursäktad. Men du kan vara det med om du vill fast av andra anledningar.

Nu tycker jag att du tar en stund på soffan o kommer tillbaka med ett glatt humör

WE COME IN PEACE stavas det så?

• Theresa1

men eli: då får du lägga dig på soffan o hålla andan då. Humöret ska upp!

Annars blir det en självuppfyllande profetsia (stavas inte så ) om man tycker att allt suger så tar det inte lång tund innan det är så...

Ta 10 på soffan o tänk pa allt bra istället för att fokusera på det dåliga så kanske du mår lite bättre snart.

• Theresa1

Donna: min tele plingar ofta den med, men INTE FRÅN DIIIIIIG Men skickar man inga får man inga så jag lär ju bättra mig massa

• Theresa1

Donna: Ditt gamla spektakel, kom hit du med för fan! Varför skulle du inte kunna ses?

Svar på tråden Små silla simmar i stim