Små silla simmar i stim
Ja då får man fri kort på ettårskollen...
Tania: Jorå, lite finess ska övas in men klart godkänt
Ja då får man fri kort på ettårskollen...
Tania: Jorå, lite finess ska övas in men klart godkänt
Vah jag? Det vet du väl vad jag styr med... Det innehåller ju dig...
Jiddra? Vem jiddrar? Om vad? Vad har jag missat?
Hemma efter roadtrip till B-by o tillbaka...
KAKOR TANIAAAA
*DREGEL*
Jag sippar vidare på min Vanilj/kaffe soppa här...
Eli: om man försöker se lite positivt på allt elände brukar det kännas bättre fast det suger
"åhhhhh va bra att lägenheten är varm så vi inte behöver frysa... Jag har öppnat överallt så lite frisk luft kommer in. sen ska jag handla med mina fina barn. jag kommer nog vara lite trött när jag kommer hem, tur att mina barn är så snälla och lugna"
Eli: Jag vill inte vara elak men man kan inte sitta o förlita sig på andra jämt. Om DU och DIN familj ska ha mat är det på ERAT ansvar, inte din pappas. Jag fattar att du känner dig blåst o låg men om han inte brukar hålla sina löften så kanske det är läge att inte hänga upp sig på honom.
Själv är bäste dräng eller vad heter det? Jonas kanske han handla på vägen hem från jobbet, bara det viktigaste eller?
Jag vill inte vara en taskmört
men det kommer ju inte hem mat av sig själv tyvärr...
Var jag så taskig att jag dödade tråden
Jag menade inget illa!!!!!!!!
Förresten, saga kan ju hjälpa dig att handla och sen gå hem eller? Ni har väl em phil vagn?? Den kan ju båda barnen sitta i...Om det var så att jonas inte kunde handla efter jobbet
carly: skål för det haha-
A N D A S Eli!!!!
WE COME IN PEACE!!!
jag återkommer efter mina orkaner laggt sig med ett ordentligt svar till dig. Jag vill inte att du ska må som du gör.