Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

Maria: du kan sluta gråta nu, jag ska md. Tvättbjörn har bestämt det. Jag lyder bara order. Jag vill ju inte att du ska vara ledsen o känna dig halv eller så... Jag har egentligen skitmycket att göra...Men för din skull så...

Fan va jag ljuger. Jag satt bara o väntade på att madde skulle fråga...Jag är evigt tacksam att jag får vara med. Jag har inte ett skit som är ens lite vikitig o om jag hade det så skulle enda grejen som fick mig att vara kvar hemma egen allvarlig sjukdom. Typ tyfus (emil i lönneberga )

Jag har saker att göra men det är inte förrens halv tre

• Theresa1

Donna: Är du här? Hej!!! Varför är ditt liv så trist? Jag sitter med san diego på msn, man har inte så bra tid att sitta annars eftersom tidsskillnaden är 9 timmar

• Theresa1

Nån date med preggot o tvättbjörnen blir det inte Max hade ca 50 grades feber i natt o hostar som en idiot... Så nå dagis blir det inte... han skulle säkert kunna vara ute o leka för han är feberfri o hur pigg som hellst nu, men jag vill inte ta mig så långt bort

• Theresa1

Men craaaaaap tania!!! Jag såg ju inte förrens nu. Piss telen har jag inte kollat sen igår för jag hittar inte laddare...

Skickar mannen efter jobbet imorrn!!!

Madde o maria: ska fundera som ett as på vad för kul man kan hitta på. Jag gillar inte att du försöker frysa ut max från Zeb o Towa. Han känner sig utanför nu

• Theresa1

Om nån är intresserad så ska jag berätta almaskitgris sovvanor De är ju ändå på tapeten haha

*somar 19.30-20.00 typ.
    (*händer ett par ggr i veckan: sover till 24.00 bara gruffar o somnar om av sig själv efter ett tag)
    *vaknar vid 5 tiden. Får en flarra och en klapp typ. Inget prat eller ens antydan om att det är dags att vakna på riktigt
    *sover till 7.30-8.30
    *sover igen vid 10 tiden. Brukar vakna efter nån timme typ
    *Sover en stund på em får somna senast 14.oo... Hon brukar vara sova en halvtimme MAX en timme då.

bara av ren nyfikenhet Eli, vad äter saga till frulle om ni inte hde ngt hemma? Klart jag fattar att du gav henne något at äta

• Theresa1

ska jag skicka"du vet vad" istället för att ge dig?ett frimärke är du värd min vän

Svar på tråden Små silla simmar i stim