• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-19 06:21:50 följande:
    morrn...verkar bli fint väder idag iaf. vadå....va ska ni hitta på idag?
    Vet ärligt inte vad vi ska hitta på... Men det visar väl sig under förmiddagen är tanken iaf!
  • mrsbygg

okej...vor skoj å va me å leka nån dag!

nu kom resten av familjen upp, jonas ska till jobbet.
    och vi andra..vette sjutton ska sortera klart en låda me grejjer till ungarnas rum d är d enda som är planerat...

• Vos

Godmorgon

solen skiner ju idag, då blir Jane glad
    Jag kan rimma tjejer, såg ni det

Idag är jag (än så länge) på bra humör.
    Min träning har redan gett lite resultat.
    Magen blir inte så uppblåst på kvällarna längre.
    Jag kanske rent av har börjat få magmuskler Förvånad
    DET hade vart nåt

Kramis bruders.
    Love u all

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • solstraalen

Maria: Han får pulmicort 200mikrogram per puff, den får han 2 puffar på morgonen å sen 2 på kvällen.

Sen får han upp till 8puffar med airomiren varje dag.

Alltså han hostar inte HELA tiden, men varje natt å till å från under dagen.

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-19 07:33:21 följande:
    okej...vor skoj å va me å leka nån dag!nu kom resten av familjen upp, jonas ska till jobbet.och vi andra..vette sjutton ska sortera klart en låda me grejjer till ungarnas rum d är d enda som är planerat...
    Men vi hojtar till när vi bestämt oss... Vet inte vad som händer... Idag vill jag bara föda barn... Men det händer ju inget.
    Vi skall strax äta frukost här... Zeb sover fortfarande!!
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-19 07:43:25 följande:
    Men vi hojtar till när vi bestämt oss... Vet inte vad som händer... Idag vill jag bara föda barn... Men det händer ju inget. Vi skall strax äta frukost här... Zeb sover fortfarande!!
    haha men hörru..förstår att du vill föda barn!!

jag med men jag har endå 7 veckor kvar...

suck, saga är dunder snorig. typisk, precis när vi andra börjar bli friska...
  • maria1978
    solstraalen skrev 2008-05-19 07:43:23 följande:
    Maria: Han får pulmicort 200mikrogram per puff, den får han 2 puffar på morgonen å sen 2 på kvällen.Sen får han upp till 8puffar med airomiren varje dag.Alltså han hostar inte HELA tiden, men varje natt å till å från under dagen.
    Shit va jobbigt att det inte hjälper...Ni har inte bett om att få en "harryboy" hem. Som jag kallar den. Men den heter nog inte så igentligen....ett smeknamn från jobbet...
    Men som man kan inhalera hemma med. Skulle ju hjälpa honom en del. Men det är något du får tjata fett mkt om att få. Men det gäller att vara en riktig bitch som mamma.
    Det hade jag till zeb när han var så där liten. Upp till 4 år tror jag använde den innan vi hittade rätt dos för honom per dag och så. 
  • maria1978

Det är alltså en sådan maskin dem har på C-lass. Antar att ni får åka upp med honom och inhalera då och då.
    För att slippa väcka och överdosera med airomil/bricanyl/ventolin.
    Så går den via ens väggutag.
    Å man får dosseter att hälla i. Så kan man inhalera nattetid via en slang eller mask.
    Den funkade fin fint på Zebstian.
    Om du spanar i någon av astma trådarna här på fl. Hittar du säkert det rätta namnet så ni kan fråga eran barnläkare om en sådan eller iaf ta upp det på tal.
    Det bror mkt på hur mkt man får besöka BAM under året oxå. Inget man bara får...tyvärr

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-19 07:46:41 följande:
    haha men hörru..förstår att du vill föda barn!!jag med men jag har endå 7 veckor kvar...suck, saga är dunder snorig. typisk, precis när vi andra börjar bli friska...
    Stakars Saga... är det inte bara morgon snorigt då.... kan ju hoppas iaf...

Nu ska vi äta frukost!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim