rullgardinsflikkan skrev 2008-05-20 14:20:09 följande:
Hello my babesHär är det totalt kaos. Alexander ska ha ihjäl oss och jaghar fått anäla honom två gånger men går fortfarande på spik, sover inte. Vågar knappt lämna Albin på dagis. Helgerna kanj ag inte spendera själv eftersom han är hemma då och kan komma upp för att ha ihjäl barnen. Han ska ha ihjäl dom för att komma åt mig. En tjej på mitt jobb försvann i Torsdags och har inte gett ifrån sig så mycket som ett pip sen dess, nu tror polisen att hon är mördad och söker i sjön 200 meter ifrån mig. Jag har blivit ovän med en av mina bästa vänner som bor i samma trappuppgång för jag blev ju brutalt dumpad av killen som jag va dunderkär i för nån vecka sen och mådde så jävla förbannat dåligt så jag trodde helt ärligt att jag skulle gå under. Då är det enda hon kan prata om sin nya underbara kille och hur fin han är på alla sätt så det har slutat med att jag har undvikit henne. Och igår så sa hon till mig på msn att du vet ju att jag finns där natt som dag och dag som natt. Då kunde jag inte hålla käften och sa att fan heller att du finns. Så då blev hon grinig. Kul att bo i samma trapp som henne nu då.nån som har husrum åt mig kidsen och katterna och kan gömma oss tills allt är över eller
men usch!!! va har hänt i han alexanders skalle då?
är det hon som det står om i tidningarna föresten? scary...
tyvärr finns d inte så mycket plats här, annars hade ni självklart fått bor här under kasoet!!