• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-19 09:59:59 följande:
    Från när kommer ni vara där å hur länge? man kanske ska orka palla sig dit..fast känner jag mig själv rätt så kommer ja inte orka gå längre än till prelaten sen har ja jumbo ont..
    Jag klär oss nu...sedan tar vi bussen så vid elva stax efter elva är vi där... KOM vettja!!
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-19 10:07:37 följande:
    Jag klär oss nu...sedan tar vi bussen så vid elva stax efter elva är vi där... KOM vettja!!
    hur länge är ni där då? för sam sover nu så tror inte vi hinner dit innan ni tröttnat haha
  • maria1978

Å förlåt mammsen såg inte att du frågade hur länge vi skulle vara på djäknet. Å har du kanske inte har någons nr??
    Men vi åkte väl hem med bussen vid 15 tiden. Vi hade iaf inte någon tid att passa hem...
    Hoppas att du hade en bra dag trots att jag inte såg din fråga!!

• mrsbygg

det är lungt! sam sov ganska länge så det kändes sent å börja gå vid 14 hehe..
    har bara tatt d lungt å lekt me ungarna.

nyss käkat och nu sitter jag å funderar hur jag på bästa sätt ska lägga upp min oro för stor bäbis till bm så hon tar mig på allver å låter mig få ett tillväxtul..

• Donna69
    maria1978 skrev 2008-05-19 19:28:05 följande:

MARIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*high-five*

• madeleine78

Hoj hoppla!

S K I T fl- de funkar ju bara varann gång..

Men idag har vart en bra dag..

Vart på date på djäkneberget.. lekt.. hade bara min stora med mig.. den lilla va med sin paps...
    På em for vi hem förbredde lite middag till familjen.. Wille och hans pappa kom hem..
    OCh jag var på utvecklingssamtal på dagis.. gick som en dans...
    Trygg, stabil säker tjej har jag..

Hoppas min dag imorrn blir lika bra som idag.. eller ännu bättre! och de kommer ut en bebis..

• Vos

Jävla fl!!!!!
    Varför ska det krångla så

Idag har vi fått dagisplats till Robin
    Samma avdelning som Victor går på, så jag känner ju redan fröknarna och de känner oss.
    Och Robin har de ju följt sen han låg i min mage

Så jag är glad

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

snart är det midsommar
    Då ska jag sätta familjen i bilen och koppla på husvagnen och dra till Hallsberg

*längtar*

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • madeleine78

wwwwwiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Svar på tråden Små silla simmar i stim