Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Jag fick foglossning i v.10/11. En smärta som är svår att förklara. Började typ i blygdbenet och strålade utåt i höfterna och över till svanken. Kändes ungefär som att höfterna skulle trilla isär.
Jag fick foglossning i v.10/11. En smärta som är svår att förklara. Började typ i blygdbenet och strålade utåt i höfterna och över till svanken. Kändes ungefär som att höfterna skulle trilla isär.
En till fråga föresten. Om ägget har blivit befruktat vid äl när fäster det ungefär då?
Jäklar så det skrivs här inne :) Börjar bli spännande det här :)
Dagens tapprapport: hård innuti och mjuk utanpå, bakåtvänt, längre än vid äl, inga flytningar. Känns i magen som om mensen ska komma när som, så ont i bröstvårtorna så att jag inte kan ha bh. Ställt in mig på att det bara är kroppen som luras med mig som vanligt.
Jo ja tror de iaf... Va så pass bakåtvänd att jag knappt kunde känna på toppen för å känna om den var stängd eller öppen :S
hur menar man med låg eller hög egentligen?
ah det var så logiskt :D Huvva det börjar ju bli nervöst nu ju :D
Ungefär samma. Livmodern drar och spänner och brösten ömmar som f*n! Kan inte ens ha bh på mig och min 1åriga dotter är jätteledsen för att hon inte får nattamma längre för det gör helt enkelt för ont! (Vill visserligen sluta amma så detta är ju på sitt sätt bra) Enda gången tidigare jag haft så hör ont i bröstvårtorna var ca 1 vecka innan pluss med dottern. Samtidigt tycker jag att det vore så osannolikt att jag redan blivit gravid. Så jag intalar mig själv att det är bara skenis denna gång med. DU då?
Slutade med pillrena sista veckan i april så är väl första försöket . Men karln vill egentligen inte börja förens i höst då vi vet om jag får fortsätta jobba eller inte. Men vi hann ha oskyddat ett antal gånger och tydligen väldigt tätt innpå äl vilket jag fick reda på kort efter :) Så vi får la se. Är det inget denna gång så är det väl bara å bita ihop och fortsätta längta tills i höst om jag fått fortsätta jobba så att säga :(
Ja... Det var så längesedan jag hade en opåverkad mens (alltså mens utan piller etc.) så jag vet inte hur det känns för mig innan mens.
Ja det gör jag med. Vill inte vänta enda tills i höst med å bli gravid ju! Samtidigt så vill jag ha sommarbebis å då MÅSTE jag ju vänta tills i höst med å bli gravid. Knepigt de här *fniss*
Men håller tummarna gör jag e ndå för att det redan ska ha tagit sig endå (vart skickat lite för snabbt förr a inlägget då min 1åriga dotter vill hjälpa till att skriva)
Självfallet håller jag tummarna för oss alla såklart!