Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Fast nu fattar jag noll. Nu är tappen likadan som alltid igen? What's happening?

• Trolltoka

asså är det nån av er som har nån förklaring på varför den gör så? eller varit med om det själv?

• Trolltoka

Ja då är det väl säkerligen mensen som är på gång endå då... #¤%¤%"/&"(/!%#&"¤"! (censurerade tankar)

• Trolltoka

Får hoppas den bara är på luringhumör För den går ju alltid tillbaks till "bra läget" eller vad man ska säga. Blir mjuk och kort en sväng för att sedan efter 10-20 minuter gå tillbaks till å va lång å fin å fast å låååångt bakåtlutad... Verkar precis som om den har beslutsångest haha. (Iof tacka sjutton för de om den tillhör min kropp :p)

• Trolltoka

Okey ja men då kanske jag inte ska vara så orolig då? Iof har märkt att den ändrar sig lite nu å då under dagens lopp. Hoppas jag får pengar imorrn då blir de å köpa test Blir nog iaf 2st hehe så där för säkerhetsskull *fniss* Kanske bara är lite hormonspratt som ställer till de? Men då ska man väl kanske försöka hålla sig till ungefär samma tidpunkt på dygnet å känna på tappen? Äsch.. Dumt å spekulera i de egentligen Får ju veta hur de står till på onsdag.

Yess - Håller tummarna för dig med! Vet en till som blir besviken om de inte visar positivt. Med tanke på alla symptom å mående å drömmar å allt.

Bumbi - Åh så spännande med inskrivning! Lyllo dig :p

• Trolltoka

GRATTIS!

Har själv inte kollat tappen än nu på morgonen (tänkte vänta nån timme så de blir på "vanlig tid". Men ingen mens i sikte ännu iaf.

• Trolltoka

Ja här är tappen ungefär som förut. Få se om ja får nå pengar idag så man kan handla test :D

• Trolltoka

Ja ja tycker så ja å. Om ja int har extremlång lutealfas på över 20 dagar. Hoppas på att ja får löneutbetalningslapp idag. För från FK får ja då inge förens i mitten av juni, och orka vänta enda tills dess!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?