Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Ja äggviteflytningar med lite blod i (kring 1-2 droppar nånting) är tecken på att ägget släppt, alltså att man har äl :) Så bara å sexa på ikväll nu tussen!
Ja äggviteflytningar med lite blod i (kring 1-2 droppar nånting) är tecken på att ägget släppt, alltså att man har äl :) Så bara å sexa på ikväll nu tussen!
som sagt sexa på nu bara så håller vi andra tummarna!
Håller tummarna yess!
Själv börjar jag bli mer och mer säker på att det blir att plussa på onsdag :D Är nu inne på BIM+3 och tappen håller sig fortfarande i samma konsistens, läge, slutenhet :D Pluss att jag drömde om att jag plussade. Något jag enbart har gjort när jag varit gravid. Har aldrig aldrig drömt om ett pluss om jag inte varit gravid :D Men blir iaf att vänta tills på tisdag/onsdag :)
Får hoppas de :D Va på stan en sväng idag å kände hur de nästan började rinna. Tänkte: Oh shit nu kommer mensen! In på närmsta toa och förväntade mig å se fullt med blod i trosorna. Men icke! Inte ens rosa! Var visst "bara" väldigt vattninga flytningar. Vilka jag hade HELA (ja vet den va inte så lång, men hela den korta tiden) graviditeten med Novah.
Yess - Din tapp låter som min har varit "hela" tiden nu.
De e de?
Mjo men har inga pengar å köpa test för :p å som sagt karln vet inget så ska köpa test på tisdag. Visar det pluss tar jag bild å lägger som bakgrundsbild på datorn. Fattar han inte då... Ja då vettekatten fniss
Inget nytt att rapportera. Tappen håller sig lika dan som alltid. Mjuk och hård, lång och tätt sluten. Vissa gånger går det knappt att känna att det finns en öppning alls. Illamående som ett troll...
Men hejja yess! Verkar ju lovande detta! Grattis i förskott eller vad man säger *fniss*
Haha jag hoppas du har rätt disan ;)
Oh ja.. Jag förstår om du e avis på syster din!
De e nå inget här endå :'( Tappen känns mjukare och kortare idag :'( Så de e väl lik bäst å ställ in sig på att mensen kommer när som :'(
Fast å andra sidan står det ju här att tappen ska vara hård vid mens?