• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

helges älskling: Jag håller med dig, om man har varit med om flera grav innan, så känns det som att det inte borde dyka upp ngt extremt nytt! Men häng gärna vidare här inne så att vi vet hur det går!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Nu har ni haft race medan jag varit borta! fy!!

yess: I den här tråden skall man vara ego, annars får man inte plats!!! Så kul att ni äntligen skall sätta igång nu då!! Jippie!!!! Jag chansar på att ni kommer att plussa på första försöket, har det på känn liksom

bebis: Lägg ned de där testerna nu och sexa inte för mkt, då hinner inte spermierna mogna ju!! Då driver dig själv till vansinne, ta det lite lugnt, softa, chilla etc etc Jag tor att glandinet kommer att göra så att du får en äl, tänk om det är det som har varit felet nästan hela tiden? Att du kanske inte har älat? Då är det ju inte så konstigt att det inte blir ngr bebisar Så nu jävlar!!!

bumbi: Jag suger åt mig dina baciller!!! *slurp* SKönt att de bra symtomen kommit åter!

Jag kommer att låta min tapp vara tills äl är över, är lite nojjig över att jag skall irritera medan de små simmarna skall hitta sin väg Onödigt, jag vet Men jag hänger kvar här som vanligt, äl p söndag och sedan väntar jag till på tis innan jag känner på tappen igen.

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: vi vet ju alla, eftersom vi är beroende av tester , att man inte skall titta på strecken när det gått flera timmar, de ändrar färg! Ibland... Jag minns att testet jag tog med ronja blev svagare i färgen framemot kvällen. SÅ det så!

BabyRo född 070620
  • Disan

yess: inte funderat på att köpa hem nikotinfritt snus? Min kompis kör med sådant!

Idag är tempen nere på 26,5 !!! Sååå lågt!!! Lägre än Glocalnet... Kanske är en dipp innan själva äl... Äl kanske kommer några timmar tidigare denna gång? Fast den brukar vara exakt. Jaja, det märker vi imorgon!!

BabyRo född 070620
  • Disan

längtan: Varför skulle ni pausa? Har inte fattat det...

Man behöver ju inte alltid ha ä-flytningar, dessutom kan det ju komma så pass lite åt gången att man knappt märker det! Huvudsaken är ju att man inte är torr som fnöske Jag har heller inte fått äl-flytningar än, brukar ha det två dagar innan själva äl. Men förra månaden kom det lite, lite på själva äldagen, på morgonen. Det är ovanligt för min del!

Uppe med tuppen idag, ja... *suck* Ronja väckte mig 06.20!!! Lite väl tidigt tycker jag!! Hon brukar vaknar ngnstans mellan 07.00 - 08.00

BabyRo född 070620
  • Disan

Vi kör så att det ryker, bumbi!!! Räcka ut tungan

BabyRo född 070620
  • Disan

Helgesälskling: Hahaha, såg nu att jag råkade skriva 26,5 !!! Så fel det kan bli!! Rätt temp skulle ju vara 36,5 och inget annat!!

tovelito: Jag tror stenhårt på äl!! Låter som en typisk äl-smärta!! Verkar ju som att tappen är öppen också, det är bara att hoppa bums i säng

BabyRo född 070620
  • Disan

lilly: Välkommen!! Om du har äl så skall ju tappen vara jättehög, många av oss tappare känner den inte inför äl, så det är normalt! Sedan när äl är över och tappen stängt sig, då kan den sjunka ned lite.

Första barnet? Har ni precis börjat försöka?

Längtar tills imorgon, då blir det försök för oss!! Vi hade sex i fredags och så spar vi oss tills imorgon, jag tror på den metoden. Eg ville vi ha sex idag, men jag litar inte på att karlslokens simmare skall leva så länge i det blivande bebishuset, så jag vill hålla mig Äl sker ju inte förrän sent på söndagskvällen...

BabyRo född 070620
  • Disan

Helges älskling: Men grattis, eller får man säga det? SOm jag förstod det skulle ni väl inte bli ledsna om ni råkade bli gravida...? Visst kan det vara ett tidigt mf på gång, men samtidigt så är det ju vanligt att blöda lite, kanske slemhinnorna var känsliga när ägget fastnade, så blödde det lite. Behöver inte vara ngt neg!! Hur länns det?

Idag har vi gjort vårt försök till bebis iaf!! Skall även ha sex imorgon igen, så får vi se hur det går-

lilly: Det här blir vårt andra försök, så vi stressar inte Men dottern tog det två försök, så vi hoppas att det är vår siffra

fjällräven: Jag känner bara på tappen efter äl, ser ingen mening med det innan... Förra månaden kände jag dock lite till och från, eftersom vi ändå inte försökte bli gravida då. Ville verkligen veta hur den betedde sig när man inte försökte..!

BabyRo född 070620
  • Disan

helgesälskling: Okej, jag förstår, vi avvaktar lite då Men du stannar väl kvar och berättar om hur det går? Kollade i ditt galleri, man ser ju att det är positivt!

Måste också ge dig en eloge för dina finfina påskkort!! Scrappar du? Jag är fast i scrapträsket och försökte mig på lite påskkort detta år... Har lite bilder i mitt galleri, men använde mig mest av stämpelmotiv till korten. Dina påskkort är ju dock underbart fina!! Var fick du material och inspiration? Blev ju så fint!

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?