• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Min tapp är ff stängd, men mjukare och det är inte skönt att ta på den nu... Den håller garanterat på att öppna sig! Fick ju ingen mens igår, konstigt med tanke på att tempen sjönk... Men, men. Den kommer väl kanske som den skall ist. Tempen är ff låg idag.

Hur är det med alla tappare idag då? Kaslin? Fler grav känningar? Bebis? Tar du dig framåt?

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Din kropp beter sig verkligen knasigt... Du måste verkligen prata med en läkare! BLir det inte tredje gången kroppen försöker att äla denna månad?

Nu skall jag byta bajsblöja!!

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Men i vilket fall som helst så skall man ju inte ens ha stegring om inte äl är på gång eller precis har varit. Innan och efter äl skall ju testen inte visa ngt alls...

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Jo, det är ju sant! Vi hoppas på det då! Menar ju inte att vara neg, men det lät ju på dig som att du gett upp och då tänkte jag att det inte var ngn mening med att "pusha" på med pos kommentarer.. Generad

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis:  Vad sade de då??? Åh så spännande!! Jag som måste logga ut nu.. Skall ju till jobbet och hälsa på... *suck*

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Ja, så länge tanten håller sig borta är vi ju nöjda!!

BabyRo född 070620
  • Disan
    bebisgalen: Min tapp känns aldrig helt stängd, det brukar vara så när man har fött barn. Ungefär som med bebis09, fast jag har svårt att hitta stoppet där inne Men man lär sig sakta men säkert när den känns som mest stängd liksom... Har du inte fött barn (vilket jag har för mig att du inte har, eller hur?) så bör den ju kännas helt stängd, alltså man kan nog hitta hålet, men inte mer än så...

Idag är min temp uppe på efter äl temp igen! Men tappen har mjuknat och dragit sig uppåt, går knappt att nå. Tror att den håller på att öppna sig också. Skumt...
    BabyRo född 070620
  • Disan
    bebis: Men grrr, blir också arg på din tapp! Eller ja, om det nu är den man skall straffa Men visst är det bra att du inte har fått mensen iaf? Än så länge finns det hopp!! Var idag den senaste dagen för bim, eller finns det fler datum på lager?

Min tapp är mjuk och helt rörlig idag. Lite öppen, men stängd. Den är inte öm längre. Sitter högt uppe, men är inte supersvår att nå, men man får anstränga sig lite Hoppas att mensen kommer som den skall ikväll, prick två veckor efter äl, som den brukar. Har alltid varit extremt punktlig på den fronten

Sedan sätts det igång!!

Bebis: jag håller förresten mina tummar för dig, tänker ofta på dig och vill innerligt att ni skall lyckas!!
    BabyRo född 070620
  • Disan

Men bumbi: Vad tiden går fort! Redan efter äl!! Heja heja!!

bebis: Dum tant... Vi tycker inte om henne!

Själv har mensen inte kommit ännu, men man har ju hela natten på sig Men jag vill ha den NU så att vi kan ha det överstökat och börja med bebisverkstaden!!

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Så skönt att du har fått tid nu!! När sker den? Jag tror verkligen att du kommer att få till det nu! Hihihi! Toppen poppen!! Januaribebis kanske??

Hur mår bumbi idag? Känningar?

Min mens kom så smått i gårkväll. Sent, sent dock. Har inte känt på tappen, tänkte låta den vila under mensen. Känns bäst så. Den har inte kommit igång ordentligt, kom lite mörkt igår kväll, men sedan ingenting. Kan vara lite seg i starten ibland.

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?