• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

men bebis, tänk om det kan vara din tur nu!! God Jul liksom!! Nu skall jag dra kort...

BabyRo född 070620
  • Disan

Bebis: Jag får inte upp ngt som direkt tyder på graviditet, men drog två kort och båda visar på stor lycka mellan dig och din partner, att ni kan komma hur långt som helst och att ni är i en euforisk fas just nu. Denna lycka kan ju bero på en liten bebis i magen

Men screw it, jag suger på att spå!! Titta på testen bara!!

Har du fler test tills imorgon?

BabyRo född 070620
  • Disan

När skall bebis ta det digitala testet då`?? de skall ju vara känsligare än de vanliga...

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Sååå trist!! Dumma tester... Men ge inte upp än!! Vi håller tummarna!!

kaslin: morra på honom bara, det är han säkert värd!!

LÄngtan: Bra att vara lite positiv!! Jag längtar också tills ungefär då, skall ju ha mens på söndag och sedan sätter vi igång!!

BabyRo född 070620
  • Disan

den ena tappen är bra och den andra dålig... *suck* Kan det inte bara gå vägen för oss alla på en och samma gång liksom??

OM jag hade sexat ordentligt runt äl skulle jag garanterat misstänka en grav nu, har absolut inga känningar alls i kroppen, men tappen är helt stängd, hård och spetsig. I lördags steg tempen med 0,1 grad och igår med ytterligare 0,1 grad, så är nu uppe i 37,2.

Nu är det ju nedräkning tills vi skall sexa som kaniner!! Jippie!!

Bebisar till oss alla!!

BabyRo född 070620
  • Disan
    bumbi 84 skrev 2008-04-16 18:37:25 följande:
    jag tror inte jag skadar något vad skulle en penis inte göra i så fall?? lite större än ett finger. det är ju inte direkt så att man nyper å drar utan det glider ju över
    Instämmer till fullo jag med!!!

Låt oss ignorera alla dem som inte förstår...

Bebis: Har du testat ngt mer? Blir ledsen för din skull! Att det skall vara så svårt att få till tvåan!! *morr*
    BabyRo född 070620
  • Disan

JOJS: Jag fick det när jag väntade Ronja. Min tapp var då lång, hård och stängd, samt framåtlutad. Var likadan förra månaden, fick tre svaga plus på stickan också, men sedan kom mensen. Vi tror stenhårt på tidigt mf. KÄnde mig verkligen gravid!!

BabyRo född 070620
  • Disan
    kaslin: Alltså, det känns ju enormt pos för dig!! Jag håller tummarna!! Precis så där var ju jag förra cykeln, grät för allt och inget! Fast jag gråter ALLTID när jag ser folk föda barn på tv Tappen känns ju också pos!!

bebis: OM det är din äl det är fel på, då kanske det kan hjälpa med lite pergo eller så? När var det ni skulle träffa läkaren? Jag önskar så mkt för er skull att det skall ta sig, men det känns ju samtidigt som att ngt är fel... Eller ja, självklart inte fel på det sättet, men, ja, du förstår väl vad jag menar? Jag tror att din kropp behöver reboostas!!! Startas om helt enkelt! 

Tempen min har sjunkit, lite för tidigt, så nu kommer nog mensen idag. Den brukar ju sjunka precis innan den kommer. Så var den förr-förra månaden också, kom den tre dagar för tidigt! Har aldrig hållt på så förut, är rena urverket i vanliga fall! Men man är väl inte riktigt normal efter amning och grav och så kanske... Tappen är mjukare idag, men stängd.
    BabyRo född 070620
  • Disan
    yess: råkade glömma bort dig... Sorry! Välkommen tillbaka iaf, förstod att det tog lång tid att läsa igenom alla fikapauser Inte långt kvar nu!! Hurra!!
    BabyRo född 070620
  • Disan

kaslin: Har ingen aning om hur lång tid det tar... Har aldrig beställt, jag är en sådan som shoppar på apoteket Fast man känner sig lite dum ibland... När man är där för 228:e gången!!

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?