Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
men bebis, tänk om det kan vara din tur nu!! God Jul liksom!! Nu skall jag dra kort...
men bebis, tänk om det kan vara din tur nu!! God Jul liksom!! Nu skall jag dra kort...
Bebis: Jag får inte upp ngt som direkt tyder på graviditet, men drog två kort och båda visar på stor lycka mellan dig och din partner, att ni kan komma hur långt som helst och att ni är i en euforisk fas just nu. Denna lycka kan ju bero på en liten bebis i magen
Men screw it, jag suger på att spå!! Titta på testen bara!!
Har du fler test tills imorgon?
När skall bebis ta det digitala testet då`?? de skall ju vara känsligare än de vanliga...
bebis: Sååå trist!! Dumma tester... Men ge inte upp än!! Vi håller tummarna!!
kaslin: morra på honom bara, det är han säkert värd!!
LÄngtan: Bra att vara lite positiv!! Jag längtar också tills ungefär då, skall ju ha mens på söndag och sedan sätter vi igång!!
den ena tappen är bra och den andra dålig... *suck* Kan det inte bara gå vägen för oss alla på en och samma gång liksom??
OM jag hade sexat ordentligt runt äl skulle jag garanterat misstänka en grav nu, har absolut inga känningar alls i kroppen, men tappen är helt stängd, hård och spetsig. I lördags steg tempen med 0,1 grad och igår med ytterligare 0,1 grad, så är nu uppe i 37,2.
Nu är det ju nedräkning tills vi skall sexa som kaniner!! Jippie!!
Bebisar till oss alla!!
JOJS: Jag fick det när jag väntade Ronja. Min tapp var då lång, hård och stängd, samt framåtlutad. Var likadan förra månaden, fick tre svaga plus på stickan också, men sedan kom mensen. Vi tror stenhårt på tidigt mf. KÄnde mig verkligen gravid!!
kaslin: Har ingen aning om hur lång tid det tar... Har aldrig beställt, jag är en sådan som shoppar på apoteket Fast man känner sig lite dum ibland... När man är där för 228:e gången!!