Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Jordgubbssmak skrev 2008-05-04 11:00:18 följande:
    Japp, det ligger en bild på min sida nu. Jag vet att det är jättesvagt men här hos mig är det rött och lika brett om än väldigt väldigt svagt.
    ser ut som ett solklart svagt plus för mej
    Grattis!!
  • TuSSen09

här verkar datorn vara mera intressant än nå bebistillverkning, suck.. behöver inte ens föreställa mej att ett test kan visa + denna månad heller BLÄ!

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-05-05 00:04:08 följande:
    Vadan detta?Kan du inte stänga av huvudströmbrytarn till elen?

då blir han väl flyförbannad, frågat han 4 ggr nu om vi ska lägga oss
    han ska upp 5 så det vore ju smartast.. han kanske inte ens vill ha mys ju

eller inte vara på humör

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-05-05 00:13:35 följande:
    Vet han hur allvarligt du vill detta då?Han borde väl komma och lägga sig då.Hoppas för din skull att han kommer på det och att ni kan mysa hela natten Lycka till Bebis!Nu är det natti för mig.

Nu skiter jag i detta iaf, tar och lägger mej nu jag också!!

Annars får vi hoppas att nån blind jäkel hitta rätt sen i fredags

• TuSSen09

Ja vi fick till det tillslut igår

Idag fick tempen upp! Tempen är annorlunda denna gång vid ÄL så kroppen försöker kanske verkligen ÄLA!

Jag hade lite ont på eftermiddagen, det spännande i magen lixom..
    men innan lite ilningar och stick

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-05-05 09:12:26 följande:
    H U R R A !Vad glad jag blir Gick datorn sönder?
    Nä han insåg tillslut att klockan var mycke, sen sa han: Blir du allt för sur om jag inte orkar ikväll... jag vart putt, vi började pussas lite och tillslut ja han orka! HAHA!
  • TuSSen09

eller hur...

Jag hoppas verkligen att dom har ett gynsamt möte nu och att celldelningen är i fullgång!

• TuSSen09
    Jordgubbssmak skrev 2008-05-05 15:04:04 följande:
    Hej hopp i vårsolen, hoppas ni alla har roligt med barnfixandet.Jag har just gjort ett digitalt CB för att slippa tyda mer svaga streck o jag fick upp GRAVID efter 1.12...
    hoppas du tycker det är lika underbart som det låter.. vill också ha det så
  • TuSSen09
    Jordgubbssmak skrev 2008-05-05 15:21:23 följande:
    ja ni...hur känner jag det? Väldigt blandat och det känns hemskt att säga när ni sitter här o inte vill annat än ha mitt test :/På ett sätt sätter modersinstinkterna in direkt, ett litet pyre i min mage, NU,,så här sent i livet igen. O på andra sätt, min kille har kanske inte rätt inställning för det här. Det velas och tvekas och han är inte beredd på några uppoffringar. O ensamstående med en bebis o mina andra två samtidigt som jag studerar njaeä..känns inte heller så bra.Vi har inte pratat nått..han har liksom låtsats som det inte funnits dom här 2 dagarna..strecken har varit för svaga osv..SÅ..idag får han se GRAVID så får vi väl se om han har lust att prata om det.
    hoppas det går bra när ni diskuterar

Ja ett plus är vad jag önskar mej.. har väntat 1½ år på det nu ungefär.. snart iaf och tänker inte vänta en minut till, inte en dag till, hade velat haft ett plus nu

Min tapprapport:

Hög, Mjuk och Öppen, lite mera ilningar och molvärk av och till, kanske ägget släpper idag!
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-05 15:29:18 följande:
    även fast vi sitter här och drömmer å trånar efter pluss så måste du ju får känna som du vill. Hoppas sambon där hemma vill ta å prata med dig lite.. det känns som att det skulle behövas! Hoppas ni kommer fram till något som ni båda känner er till freds med. Tänker på er!Väntar med att känna tapp till efter helgen eller så! vill inte störa evetuella badturister i området! haha!!!
    badturister
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?