Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Jordgubbssmak skrev 2008-05-05 15:29:26 följande:
    ÅH "Bebis09" då är du verkligen värd ditt plus nu!!Jag kan bara föreställa mig hur frustrerande det måste vara att spekulera varje månad o hoppas o bli besviken.Ska hålla tummen för dig! Men se till att datorn lägger av i kväll va ;)så mannen fastnar där han ska i kväll!!

Haha, jadu, om han tror att igår räckte så tror han fel Hehe, hoppas han inte blir allt för sen hem! blir nog lite mys i duschen.. det kan inte skada va? Jamenar man spolar inte bort att spermier? *S*

Nej.. 1½ år är alldeles för mycke, i Juli blir det 18:e försöket (dvs 1½ år) Men men om inte annat så åker vi norrut och är borta dom första två veckorna i JULI (under äl) och sist vi var uppe så vart jag ju gravid

Kansk ebehöver lite norrlandsluft

Nej det har inte varit lätt att möta mensen och se alla dess spökstreck och minus

• TuSSen09
    yess skrev 2008-05-05 15:38:42 följande:
    Norrlandsluften kanske är "the shit". mys i duschen är nog toppen! =) du är tuff som håller ut=)tror på gladinet denna månad det kommer att göra susen..! håller tummarna för oss=)"badturister" såg en rolig film om hur bebisar blir till, då satt spermierna där i badenbadenstolar å väntade på ägget=) haha!

Hehe, såg du den där filmen från the gspot How pregnancy happens eller vad den heter Den är skoj

The shit? Jadu.. eller att vi båda slappnar av kanske... men men om inte nu så kanske det blir då om vi lyckas smitta ifrån och ha lite sex dvs Men vi lyckades ju när lillan blev till *skratta*

ja lite mys i duschen blir det nog

Jag har grävt i blomrabatterna så en dusch är ett måste ikväll

Ja tumhållning för oss och glandinet

• TuSSen09
    Februari skrev 2008-05-05 17:23:55 följande:
    Tack för svaret! Då blir jag lite klokare iallfall. Det här är verkligen en hel vetenskap. Har precis börjat att känna på min tapp och den var mjuk innan ÄL, stämde bra alltså. Nu ett par dagar efter är den hård och sitter längre ner. Men då är det alltså inte helt kört att ha blivit gravid den här gången. Ni kanske har koll på flytningar också Mellan ÄL och mens får man ju lite vitare, icke-slemmiga flytningar. Är det ett tecken på mens eller är det också oavsett om man blivit gravid eller inte?
    Vissa har vita och är gravida andra har vita innan mensen.. så det är sååå olika!
  • TuSSen09

fortfarande mjuk och hög tapp, känns dock mera stängd längre in ikväll än igår

• TuSSen09

jo har bytt nick

eller hur, jag har olika flytningar varje gång innan bim typ
    genomskinliga, vita, slajmiga, klumpiga, you name IT!

så det är väk helt flytningsfritt jag ska ha om jag plussar typ

• TuSSen09

Hehe

Ja sa ju att jag inte hade älat än eller att jag trodde jag gjort det.. världens tempdipp idag igen och molvärk som sjutton

• TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 08:57:03 följande:
    hmm.. tokigt det där! kan vi inte lossas att du har äl då!? då kanske du lurar kroppen till att äla!! =) blir ju destperat i dina ärenden tillåmed!
    jadu... enligt min kropp så kan jag äla antingen dag 15 typ eller dag 18-20.. kanske blir en sen ÄL denna månad igen, dyker inte mensen upp dag 25-27 så kommer den säkert dag 30-33 igen.. så jadu. undrar hur tappen är ska kolla den efter jag diskat
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 09:06:27 följande:
    jadu! det är knasigt det där.. förra månaden fick jag en sån klockren äl (tror jag) det värkte till lite, sen världens äl trådar, det var dag 14.. har en 30 dagars cykel.. så det kan nog stämma ganska bra! så hoppas på en lika bra denna månad! då ska jag äla den 10:eidag är det den 6:e va!?ojojoj... nu ska det bli bebis av! för mig och alla andra i denna tråd!!!!Fler pluss åt folket!
    eller hur..
    jag kan tro att jag har klockrena älar jag också, fram till igår hade jag genomskinliga och trådiga, var och kollade nyss, tappen var liten, lite hårdare, var öm, och vitare flytningar, märkligt och jag som har sån molvärk.. kanske haft ÄL ändå!
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 09:31:37 följande:
    du har nog haft äl! det är vad jag tror iaf! Gladinet kan väl iofs göra att du har fått extra mycke trådiga flytningar!? men om dom har övergått tiill vita flytningar å tappen är som den är, så tippar jag på att äl har varit!!snart kommer plusset tussen!!!!!!
    jag hoppas det
    och förklaringen till tempdippen idag var kanske att jag inte sovit nått inatt typ
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 09:36:03 följande:
    det var det ju säkerligen!!!då var allt som det ska då=) bara att ladda upp med ett test eller två inför bim=)
    hoppas på det, :) ska testa och diskarta tempen
    men så här mycke molvärk efter ÄL har jag inte haft, hugg och ilningar kan jag ha men inte molvärk mitt i magen typ
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?