• Anonym

18 månader,, tagit på pappas snopp

Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,

Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41
    Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.

• Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp
  • Maddelän

För dom är det som vilken kroppsdel som helst, hon är nog inte direkt medveten om vad den fyller för funktion! Kuk kanske är ett lite häftigt ord i den här situationen. Be pappan säga ifrån, försök förklara att man inte rör där.

• Anonym

Ja det är nog av en nyfikenhet..

Nej denna tråd är allvarlig. Jag skojar inte,

• Severus
    Anonym skrev 2008-03-23 17:39:15 följande:
    Men alltså om han sitter i soffan med kalsonger så är hon där och tar på den. Är det inget sexuellt då? Ororlig för det. Men hon kanskr är så liten att hon inte förstår

Lägg av!!!!!!!!!!!!

Skulle hon vara 18 år skulle ja fatta att något var galet, men en bebis....ja, vad ska man säga

• Csve
    Men alltså om han sitter i soffan med kalsonger så är hon där och tar på den. Är det inget sexuellt då? Ororlig för det. Men hon kanskr är så liten att hon inte förstår
    men skärp dig! hon har väl fått de fr dig då!
    ?♥ För evigt ♥?
  • camillimill

men varför ska man avleda?

Att en flicka (eller pojke heller för den delen) i den åldern undrar vad pappan eller mamman har mellan benen är inget konstigt. Det är väl bara att säga som det är och att det är pappas snopp och att han kissar med den precis som mamman kissar med sin snippa.

Varför göra en sån stor sak av det? Konstatera och snoppen kommer snart vara lika ointressant som ett ben eller en arm.

• La Lola
    Hon är ett litet barn!
    Hur 17 skulle hon kunna veta vad man kan göra med en snopp förutom att pinka med den?!

Möjligen är hon nyfiken eftersom hon kanske märkt att pappa har något där som hon inte har.
    Men sexuellt?! Icke!
    //Gordon Ramsay är min idol
  • Anonym
    Csve skrev 2008-03-23 17:40:34 följande:
    men skärp dig! hon har väl fått de fr dig då!
    från mig?
  • Suri
    Men din lilla dotter kan omöjligt ta på sin pappa på ett sexuellt sätt. Det måste du väl förstå? Att hon är ett litet barn som inte har en aning om vad sex är eller vad hennes pappa har den där konsitga saken där nere till.
  • Diorlover

Barn blir nyfikna såklart. Min son är ett år. nyper i mammas bröstvårtor och pappas. men mina är stora så det e kul. Alla saker som är okända för barn är roligt att utforska men visst man skall visa att här går gränsen men det är ju inget sexuellt i den åldern.

• Påskharen

Tillåt mig skratta.

Hon är så liten så hon förstår inte vad hon gör.

Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp