• Anonym

18 månader,, tagit på pappas snopp

Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,

Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41
    Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.

• Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp
  • Anonym

Men det är väl självklart att en 18 månaders bebis inte har sexuella anspelningar!!!Skrikandes

Det låter nästan som om du är svartsjuk på ditt eget barn.

• geggan

Men gud....varför läser man inte...
    La Lola skrev 2008-03-23 19:56:47 följande:

Va? Det står ju i tråden att han har kalsonger.......
  • La Lola
    geggan skrev 2008-03-23 20:02:32 följande:
    Men gud....varför läser man inte...La Lola skrev 2008-03-23 19:56:47 följande:
    Jaa du.....
    //Gordon Ramsay är min idol
  • Anonym

Ja alla hästar är inne vad ska man göra då+

• jennie ellie

Vad sägs om ingenting? Det är ju en bebis du har, inget tonårsbarn

Anonym skrev 2008-03-23 20:38:23 följande:
  • Anonym

jennie ellie skrev 2008-03-23 20:40:52 följande:

Vad sägs om ingenting? Det är ju en bebis du har, inget tonårsbarn
    nä sany låt de vara brara
  • Anonym (hm?)

Min sambos dotter som är 2 år fick syn på sin sambos snopp när han stod och kissade. Hon blev efter det väldigt nyfiken. Skulle klämma på den när han satt i soffan osv, men min sambo varken skällde eller uppmuntrade, han sa bara att det gör ont och man gör inte så. Klart hon fortfarande är nyfiken men jag ser inte det som något onormalt? Hon har ju upptäckt någonting som inte hon själv har på sin kropp. Eller ?

• Anonym (lägg av nu)

Vad e du rädd för??? Klart barnet tycker det e "spännande"-konstig sak som hänger där.Normalt skulle jag tro att det e.Min dotter på 17mån skratta då hon såg sin pappas snopp då han duscha.Ditt ord val e ju ej normalt då man pratar om barn heller,tycker jag.K*k!!!!! Allvarligt-SÖK

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-23 20:38:23 följande:
    se det som naturligt.här hemma vet vår tvååriga dotter att vi ser olika ut och det är inget konstigt med det,och absolut inget sexuellt.
  • Anonym (sluta)

skämtar du eller??? det var det löjligaste jag hört.En 18 månaders förstår ju inte....!

Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp