Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

18 månader,, tagit på pappas snopp

Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,

Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41
    Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.

• Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp
  • Anonym

Men det är ju sant! Hon tar på "den" och säger "nopp". Hon har kommit på att dem inte ser likadana ut där nere

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-23 17:35:21 följande:
    Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,Vad ska jag göra?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.
    Sonen har tagit på mina bröst och på pappas penis. Det gäller att inte reagera för mycket för då blir det till en rolig lek. Det är mammas/pappas säger vi och distraherar med nåt roligt. Det måste bli en normal del av vardagen att se på varandra utan kläder. Inget hysch-pysch - bara vanligt.

Gör ingen grej av det för då kommer hon att ta på er på olika ställen för att få en reaktion - oavsett tillfälle...
  • AnnaGBG
    Anonym skrev 2008-03-25 11:17:37 följande:
    Men det är ju sant! Hon tar på "den" och säger "nopp". Hon har kommit på att dem inte ser likadana ut där nere
    Det kommer ju alla ungar på men det är ju bara att hålla med och säga "ja, det är en snopp".

Bara för att hon är medveten om att pappa har en snopp så är hon ju knappast sexuellt medveten och har insett vad pappa har den till, liksom.

Det är bara en kroppsdel, gör det inte större än vad det är.
  • Jappen
    Svar på #51
    Shit!!!
    Det är verkligen inget fel på din dotter!!!
    Låter som att hon är precis som vilken 18-månaders tjej som helst-hade varit riktigt konstigt om hon INTE reagerat på att killar och tjejer har olika kön.
    Min lilla tjej gör precis likadant och då förklarar min man: Ja, och du har en snippa men man ska inte röra på varandras snippor och snoppar..och hon fattar det utan problem!
  • Chaplin

Jag hade tyckt att det var mer konstigt om hon vid den åldern INTE upptäckt att pappa inte ser likadan ut som hon själv och mamma!

• Chaplin

Och vad menar du egentligen med att hon är medveten om vad det är för något??

• jummie

Hon kanske är medveten om vad det är, en snopp, men jag tror knappast inte att hon ser den som nåt annat än en "kissmanick"!

Det tillhär utvecklingen att undersöka o förundras så var glad..din dotter är normal!

• nyttigen

Ha ha. Ts skulle höra dotterns rabblande om vilka som har snopp eller inte i den här familjen

Jisses, låt barnen få lära sig och upptäcka. Dom vet inte mer än vad dom lär sig av oss vuxna, men så långt tänker inte TS va?

Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp